Chanel predstavlja prvu kampanju za svoju mušku kozmetiku

Poznati po svojim inovativnim, ali klasičnim beauty proizvodima, Chanel je dugo već favorit među ljubiteljima šminke…

I dok se ovaj luksuzni brend primarno fokusirao na razvoj makeup kolekcija za žene, oni su pre izvesnog vremena najavili da će predstaviti novu makeup liniju posvećenu muškarcima.

Ovim iznenađujućim potezom, Chanel će lansirati asortiman šminke namenjen muškarcima, nazvan BOY DE CHANEL. Kolekcija bi trebalo da debituje u čitavom svetu tokom ovog meseca.

Inauguralno lansiranje BOY DE CHANEL sastoji se od tri minimalistički upakovana proizvoda, uključujući nešto što brend opisuje kao obojeni fluid sa SPF25, balsam za usne i olovku za obrve. Obojeni fluid i olovka za obrve dostupni su u četiri nijanse, ali nadamo se da će ponudu boja proširiti u budućnosti.

Prva kampanja ove jedinstvene kolekcije je takođe upravo predstavljena, a kao glavnog junaka ima korejsku zvezdu, Li Dong-Voka. Glumac je odabran za lice ove kampanje, a ujedno je i otelotvorenje etosa kolekcije: osoba bez restrikcija, sa stanjem uma koje slavi fludnost i umetnost života.

Pogledajte više slika iz ove kampanje u galeriji.

Luxury Experience