LIU JO

 
liu jo-zenska-moda-cipele-tasne-odeca
Liu Jo u svojoj ponudi uvek ima neodoljive blejzere, svilene košulje, farmerke, jakne, haljine, suknje i primamljive aksesoare kao što su kožne tašne, visoke potpetice, čizme gležanjače…

Liu Jo ženska kolekcija uvek prati aktuelne trendove, odražava ultra - ženstven i moderan stil, kežual raspoloženje za ženu sa smislom za “military glam punk”, sa dodirom “boyish” ili “masculine” stila...

Kolekcija za sezonu proleće/leto 2014. italijanskog brenda LIU JO se fokusira na nezavisnu i zavodljivu damu koja ponovo otkriva svoju ženstvenost. U njoj, naglašenost volumena je moderna kako bi istakla siluetu za različite prilike. Urbano i egozotično odlično se miksuju dajući doprinos vašem dobrom raspoloženju. Kolekcija je podeljena u dve linije dizajnirane da zadovolje potrebe specifičnih trenutaka u toku dana i sezone.

Prva, pod nazivom “Portret dame”, predstavlja odeću za dnevno izdanje koju najbolje opisuju reči urban chic. Odlukuju je jasni krojački rezovi, mekane rese, a od materijala prisutni su žakar, glossy pamuk i viskoza. Krep jakne i blejzeri u kombinaciji sa širokim spektrom pantalona : od skinny do palazzo, od caprija i šorts, vezene i haljine od tila deo su kolekcije koju ćete rado nositi. Da ne biste zapostavljali sportsku stranu svoje ličnosti ne ostavljajući nikakav detalj bez nadzora, tu su majice sa printovima. Što se tiče trikotaže, komadi su raznovrsni i pogodni za svaku priliku: od sofisticiranog i maestralno oblikovaog kardigana, Corneli efekata na haljinama koje ističu vašu siluetu sa cvetnim broševima, perlama i koralima. Lajtmotiv za trikotažu su pruge ponovo prisutne i različitim printovima. Od boja prisutne su morsko plava, Azalea, Kiss, Plava i boja trešnje, pomešana sa mekom i delikatnom mlečno belom, Malva crvenom i bojom šampanjca.

Druga tema, “Garden of Eden”, posebno je namenjena damama koje vole avanturu i putovanja, nemirnog su duha i nezavisne, koje preferiraju meke i ultra lake komade sa romentičnim, boemskim twistom. Dugačke svilene haljine, pamuk i neopipljivi šifon, ne zanemarujući obavezne komade, koji imaju rafija efekte, makrame, Sangallo čipku, puplin. Šljokice, protagonista sezone, ulepšavaju printove i ukrašavaju viskozu, muslin, vezeni til od čega je linija satkana. Mikro jakne i maksi seksi haljine, idealno su rešenje za vrele letnje noći. Za slobodno vreme i svakodnevni život, istrajan i drzak mikro cvetni print i blede tufne stapaju se sa sezonskim voćem na majicama.

FASHION COMPANY

FASHION COMPANY: Bulevar Mihaila Pupina 115b, 11070 Novi Beograd, Srbija

 

TELEFON: +381 11 328 27 10

www.fashioncompany.rs

FASHION COMPANY

 fashion-company-beograd-fashion-friends

Fashion Company je kompanija u Srbiji, koja se bavi modom, modnom maloprodajom i veleprodajom u Srbiji, Crnoj Gori, Makedoniji i Hrvatskoj...


Fashion Company ima preko 60 svojih maloprodajnih mesta u Srbiji i regionu (Crna Gora, Makedonija, Hrvatska). Brendovi koje Fashion Company zastupa pripadaju klasi svetski poznatih modernih urbanih brendova kao što su: Diesel, Levi's, Tommy Hilfiger, Scotch & Soda, Replay, Timberland, Camper, Cesare Paciotti, Bata, Liu Jo, Guess, Desigual, NZA New Zealand, Gaudi, Paciotti 4US, Maison Scotch, UGG@Australia i mnogih drugih.

Specifičnost poslovanja Fashion Company jeste ponuda široke lepeze odevnih proizvoda, obuće i aksesoara, zrela maloprodaja, poznati svetski brendovi i geografski različite, ali uvek premium lokacije na kojima posluje.

Misija

Misija Fashion Company je da omogući potrošačima da kroz brendove koje zastupaju izraze svoj lični stil, da se prilikom posete maloprodaji ispune novom energijom i da dožive pozitivno i prijatno iskustvo sa Fashion Company.

Naš zaštitni znak

„Mašta izvan granica“ - ovo je pravi primer kako se stvaraju sopstvene vrednosti.

Ime Fashion Company

Naziv Fashion Company opisuje odnos prema selekciji brendova koje zastupaju, ljudima, potrošačima i životnoj sredini. Estetika i visok standard kao životni stil su utkani u svaku poru njihovog odnosa prema radu i okolini.

Stil rukovođenja kompanijom

"Sloboda unutar zadatih okvira". Svaki od brendova uživa visok stepen autonomije, ali i odgovornosti kako bi sačuvao kreativnu slobodu uz primenu globalne strategije. Ono čemu Fashion Company teži je nedvosmislena i jasna slika kompanije ka potrošačima, kao i strateško pozicioniranje na tržištu. Na nivou Fashion Company su postavljene jasne smernice po kojima posluju svi njihovi saradnici. Pružaju visok nivo „back office“ usluga maloprodaji i veleprodaji koje su efikasnije kada se operacije sprovode na zajedničkom nivou.

X