CESARE PACIOTTI

cesare-paciotti-moda-fashion-cipele

Kolekcije poznatog italijanskog brenda Cesare Paciotti posvećene su osobama istančanog ukusa koji vole izazove bez ograničenja...

Cesare Paciotti su cipele čistog i oštrog dizajna, stilizovane, ravnih linijama na kojima su ključni detalji naglašeni kroz interpretaciju logotipa brenda gde prepoznatljiv Paciotti nož postaje metalni luk koji dominira modelima.

FASHION COMPANY

FASHION COMPANY: Bulevar Mihaila Pupina 115b, 11070 Novi Beograd, Srbija

 

TELEFON: +381 11 328 27 10

www.fashioncompany.rs

FASHION COMPANY

 fashion-company-beograd-fashion-friends

Fashion Company je kompanija u Srbiji, koja se bavi modom, modnom maloprodajom i veleprodajom u Srbiji, Crnoj Gori, Makedoniji i Hrvatskoj...


Fashion Company ima preko 60 svojih maloprodajnih mesta u Srbiji i regionu (Crna Gora, Makedonija, Hrvatska). Brendovi koje Fashion Company zastupa pripadaju klasi svetski poznatih modernih urbanih brendova kao što su: Diesel, Levi's, Tommy Hilfiger, Scotch & Soda, Replay, Timberland, Camper, Cesare Paciotti, Bata, Liu Jo, Guess, Desigual, NZA New Zealand, Gaudi, Paciotti 4US, Maison Scotch, UGG@Australia i mnogih drugih.

Specifičnost poslovanja Fashion Company jeste ponuda široke lepeze odevnih proizvoda, obuće i aksesoara, zrela maloprodaja, poznati svetski brendovi i geografski različite, ali uvek premium lokacije na kojima posluje.

Misija

Misija Fashion Company je da omogući potrošačima da kroz brendove koje zastupaju izraze svoj lični stil, da se prilikom posete maloprodaji ispune novom energijom i da dožive pozitivno i prijatno iskustvo sa Fashion Company.

Naš zaštitni znak

„Mašta izvan granica“ - ovo je pravi primer kako se stvaraju sopstvene vrednosti.

Ime Fashion Company

Naziv Fashion Company opisuje odnos prema selekciji brendova koje zastupaju, ljudima, potrošačima i životnoj sredini. Estetika i visok standard kao životni stil su utkani u svaku poru njihovog odnosa prema radu i okolini.

Stil rukovođenja kompanijom

"Sloboda unutar zadatih okvira". Svaki od brendova uživa visok stepen autonomije, ali i odgovornosti kako bi sačuvao kreativnu slobodu uz primenu globalne strategije. Ono čemu Fashion Company teži je nedvosmislena i jasna slika kompanije ka potrošačima, kao i strateško pozicioniranje na tržištu. Na nivou Fashion Company su postavljene jasne smernice po kojima posluju svi njihovi saradnici. Pružaju visok nivo „back office“ usluga maloprodaji i veleprodaji koje su efikasnije kada se operacije sprovode na zajedničkom nivou.

X