Calligaris

Antonio Calligaris svoj mali umetnički biznis započinje još 1923.godine, kada je dizajnirao i proizveo Marocca stolicu, model tipičan za italijanski Manzano region...

U periodu od 1920. do 1969.godine, njegova radionica se bavi proizvodnjom od drveta koje je nabavljeno u obližnjim planinama, i slamom koja je potekla iz obližnje lagune. U radionici, njegovi radnici su slamu iz lagune bojili prirodnim pigmentima, u razne nijanse i boje. S obzirom na to da je na samom početku broj mašina za proizvodnju i obradu bio mali, predmeti Calligaris brenda uglavnom su proizvođeni ručno. To su uglavnom radile žene koje su vodile računa o tkanju sedišta i završnoj obradi i detaljima na svakoj od proizvedenih stolica. Period od 1960.godne do 1980.godine bio je vreme ekonomskog rasta, koji se savršeno uklopio sa razvojem i modernizacijom Calligaris brenda, odnosno porodičnog biznisa. U tom periodu, prvi automatski tkač slame postaje deo opreme Calligaris brenda. Potom, Calligaris brend postaje industrija i lider u geografskom regionu, koji je u svetu poznat kao Distrikt Stolica. Malo nakon toga, Calligaris brend počinje da postavlja temelje za osvajanja i drugih tržišta.  1986. Godine Alessandro Calligaris, treća generacija u porodici, preuzima vođenje kompanije. U devedestim godinama prošlog veka Calligaris proširuje svoj asortiman sa kompletnim rešenjima za opremanje: stolice, stolovi, nameštaj, kreveti, sofe, aksesoari. Drvo nije više jedni material koji je merilo za inovacije u Calligarisu, kompanija tada počinje sa uvođenjem metala, plastike, kože I stakla.

 1998. godine kompanija otvara svoju prvu američku poslovnu jedinicu u High Point (Severna Karolina). Od 2000. godine je počeo period koji je bio krucijalan za Calligaris u smislu uspostavljanja kompanije kao istinskog internacionalnog brend. 2007. godine 40% vlasništva nad Calligaris grupom je pripadalo L Capital privatnom ivesticionom fondu, koji je sa druge strane bio sponzorisan od strane LVHM, što je doprinelo uzletu kroz novu strategiju brendinga, komunikacija i maloprodaje. 2008. godine Calligaris otvara prvi oficijelni salon u Milanu, a drugi 2012. godine u Parizu. 2013. godine, 90 godina nakon osnivanja, Calligaris brend se nalazi na novoj početnoj tački za istraživanje i prilagođavanje trendovima savremenog življenja. Za tu godišnjicu Calligaris je podario sebi novi web sajt što je podrazumevalo novi sistem komunikacija sa krajnjim korisnicima i maloprodajnom mrežom sastavljenom od 400 partnera širom sveta uključujući preko 70 mono-brend prodavnica.

 Tokom 90 godina postojanja, viđene su mnoge promene u Calligaris brendu, koje su sami oni inicirali promovisali te. To su uradili sa dizajnom i kreiranjem nameštajaiI aksesoara, spremajući se da uđu u najrazličitije domove i pronađu svoje mesto tamo, uskladivši se sa različitim stilovima i rezultirajući jedinstvenim okruženjem koji je svaki od domova sačinjavao.

Calligaris je eksperimentisao, menjao i inovirao. Za one koji ga izaberu on predstavlja: garanciju kvaliteta i kreativnosti po prihvatljivim cenama sa dizajnom koji je savremen, fleksibilan i inteligentan. “Being smart” je lajtmotiv Calligarisa. “Smart” je harmonija između tehnike i estetike, između razuma i emocija, zato što je svaki Calligaris proizvod sadržan od znanja i iskustva dizajnera i kreativnosti upotrebljene za savremeno življenje. Jednostavnost postaje dodatna vrednost koja zadovoljava želju za igrom sa prostorom, kombinacijama i bojama, kako bi se izbeglo masovno obraćanje i kako bi svaki pojedinac ispričao svoju ličnu priču. “Smart” je znanje kako živeti, izražavanje novog osećanja koje preferira da izabere ono što je dobro za nas i za naš senzibilitet. To je znanje kako živeti i ono se reflektuje u svakodnevnim stvarima, čak i onim najsitnijim i pomaže nam da se osećamo bolje. Izražavanje sopstvene ličnosti, prepričavanje ko smo mi zaista, je prirodna težnja koja se pronalazi u domu, u prostoru u kome živimo i na koji smo ponosni. Dom je vidljivi skup naših ukusa, strasti, mana; to je mesto koje nas predstavlja i zbog toga je u stalnoj transformaciji. Pametan dizajn Calligaris brenda je široka i artikulisana ponuda funkcionalnog nameštaja sa stilom koji nije izvikan, već savremen, a koji ostavlja prostor za svačiju osećajnost, ukus i igranje sa različitim oblicima, bojama i materijalima u mreži beskrajnih mogućnosti.

Jam

Calligaris

Jam

od 200

Latina

Calligaris

Latina

od 155

NOVOLUX

Novo Lux Voždovac: Grčića Milenka 83 , 11000 Beograd, Srbija

 

TELEFON: 011/344 77 64

RADNO VREME: Pon-Pet: 9 - 20h; Sub: 9 - 17h; Ned: 10 - 14h

www.novolux.rs

NOVOLUX

Novolux je osnovan 1990. godine i za ovo vreme izrastao je u lidera u distribuciji i prodaji rasvete.

Zahvaljujući efikasnosti i fleksibilnosti u kombinaciji sa znanjem, iskustvom, novim idejama i profesionalnom pristupu, Novolux je danas firma sa preko 60 zaposlenih, 6 prodajnih salona i savremenim kancelarijskim, izložbenim i magacinskim prostorom. Novolux zastupa ili je diler niza poznatih italijanskih, nemačkih i austrijskih proizvođača rasvete. Taj broj se iz godine u godinu uvećava i proširuje.

Pored rasvete prodajni program se poslednjih godina proširuje na nameštaj i detalje za unutrašnju dekoraciju. Cilj nam je da kupac na jednom mestu može da pronađe sve za opremanje svoga doma ili radnog prostora.

Kvalitetni materijali, često kombinovani na neobičan, ali harmoničan način, stvoreni su sa kreativnošću najpoznatijih svetskih dizajnera.

Ljubazno i stručno osoblje Novolux-a uvek je tu da izadje u susret specifičnim željama, a naši aduti su: profesionalnost, korektnost, fleksibilnost i kvalitet.

X