TechArt Porsche 911 GTS

Ako ste vlasnik modela Porsche 911 GS, definitivno ćete želeti da pogledate TechArtov paket koji nude...

Na prvi pogled ćete se oduševiti. 

Aerokit je veoma suptilan, ali će definitivno svima upasti u oko sa odličnim stilom. Spolja, spojler je nov, kao i detalji sa strane automobila i zadnje krilo. Možete da uzmete i 20oinčne felne, a unutrašnjost je napakovana karbonom, a tu je i sportski izduv, što dodaje odličan zvuk na svim obrtajima. 

U stvari, možete da birate između dva izduvna sistema, oba imaju kontrolu ventila, da bi podesili jačinu zvuka prema vašem stilu vožnje. Ne možete da imate 911 koji izgleda odlično, a da i ne zvuči tako. 

Na putu, 911 GS sa 430ks je brz automobil bez sumnje. Ima 430ks i ubrzava do 100km/h za 4 sekunde, 4,2 sekunde u kabriolet verziji. Da bi povećali praktičnost, TechArt je dodao "Noselift" sistem koji podiže automobil za 45mm na pritisak dugmeta.

Unutra je skoro sve od kože, sa kontrastnim šavovima, karbonom i aluminijumom. Manje-više sve što vam je potrebno za uživanje u vožnji možete naći u ovom automobilu, a i jedan je od 911 modela koji najbolje izgledaju.

O BRENDU

Kompaniju je osnovao Dr. Ing. Ferdinand Porsche 1931. Porsche SE je od tada postao sinonim za luksuzne sportske automobile, kao i za najsavremeniju tehnologiju.

Smešten u centru Štutgarta, Porsche je prvi ugovor o razvoju automobila potpisao sa Volkswagenom. Rezultat je bio jedan od najpoznatijih automobila u istoriji i jedan od najbolje prodavanih - Beetle. Mnoge osobine ovog modela će naći svoje mesto na prvom Porsche-ovom automobilu – Porsche 64, razvijenom 1939. godine.

Posle rata, Ferdinand je bio zatvoren pod optužbom za ratne zločine na 20 meseci, i da je u to vreme da je njegov sin Ferry Porsche, odlučio da napravi novi auto da odgovara njegovim potrebama - 356.

Nakon smrti Ferdinanda Porschea 1951., kompaniju preuzima njegov sin Ferry. Usledili su modeli Porsche 356 kao i Spider 550, automobil koji će biti veoma uspešan u trkama.

Godine 1964. usledio je jos jedan sportski model - 911, još jedan auto sa vazdušnim hlađenjem i motorom montiranim pozadi. Ovaj automobil će postati naslednik Spidera 550, osvojivši mnogobrojne trke. O uspehu 911 svedoči činjenica da je još uvek u proizvodnji, uprkos tome što je dosta izmenjen.

Godine 1974. u Parizu, Porsche je predstavio novi 911 Turbo, sa izduvnim turbokompresorom i regulatorom pritiska.

Model 924 koji se našao u proizvodnji 1975., bio je eksperiment za Porsche, jer je njegov motor bio ugrađen napred, a Porsche nije duže vremena imao iskustvo sa takvim modelom. Usledio je 928, sa V8 motorom montiranim sa prednje strane koji je bio napravljen od legure metala. Zatim, 1981. Porsche dodaje novi model - 944. Porsche 959 sa visokim performansama je predstavljen na frankfurtskom salonu automobila 1985. Ovaj model će osvojiti mnogo relija i mitinga od kojih je najpoznatiji Pariz-Dakar.

Novi tehnološki skok je napravljen 1988., kada je predstavljen 911 Carrera 4 sa pogonom na sva četiri točka. Zatim 1989., "Tiptronic" automatski menjač je montiran na Porsche. Godine 1991., Porsche postaje prvi proizvođač automobila koji stavlja vazdušne jastuke i za vozača i za putnika na svim svojim modelima.

Model Boxter je uveden 1996., nakon 3 i po godine razvoja. Iste godine, Porsche proslavlja 1 million proizvedenih vozila. Dve godine kasnije, Ferry Porsche umire, ali kompanija nastavlja dalje i ima sjajnu sezonu u Le Manu sa 911 GT1. To je bio samo početak za Porsche, koji je nastavio sa sportskim i modelima visokih performansi - Boxster S i Carrera GT (2000.).

Godine 2002., Porsche je ušao na SUV tržište sa nekonvencionalnim modelom Cayenne i njegovom kasnijom verzijom - Cayenne Turbo i Turbo S. Sledeći model Panamera, limuzina sa četvoro vrata, predstavljen je 2009. godine. Sa ovim modelom Porsche je ušao na novo tržište, direktno se takmičeći sa drugim luksuznim brendovima kao što su Mercedes, BMW i Audi.

Ove godine, model 911 proslavlja svoj 50. rođendan.

Više o automobilima...

Luxury Experience