ROLLS ROYCE INSPIRISAN MODOM

Inspirisan svetom mode, Rolls Royce predstavlja svoje specijalno izdanje modela Wraith, koje izgleda kao visoka moda na četiri točka…

Jednostavno nazvano “Inspired by Fashion”, ovo novo izdanje daje novo značene konceptu biznis šika, gde se luksuz sreće sa visokom modom, stilom i jedinstvenošću. Ovaj modno inspirisani Wraith model dobio je rafinirani izgled od Bespoke Design Studia, a tehnika ulepšavanja, materijali i boje, potekli su ravno sa modne piste. Iz Rolls Royce kompanije kažu da je kupovina ovog automobila nešto slično kupovini odela ili elegantnog komada odeće, pa su zato odlučili da rade na ovoj prefinjenoj verziji.

U eksterijeru, ovaj model ima dvotonsku šemu boje, predivni miks od Andalucian i Arctic bele boje u kombinaciji sa delikatnim akcentima boje jasmine, ljubičaste i mugello crvene. Jedisntvena linija ovog automobila naglašena je ručno nanesenim detaljima u boji po izboru kupca.

Enterijer ovog automobila takođe ima dvotonsku šemu boja, gde je Arctic bela kombinovana sa crnom bojom i akcentima na naslonima za glavu, šavovima i volanom koji je u istoj boji kao i drugi detalji na ovom modelu.

Kao što je i očekivano od brenda kao što je Rolls Royce, korišćeni su samo najfiniji materijali prilikom izrade ovog modela. Tu su prelepa svila, koža i kvalitetno drvo koje je prošlo kroz jedinstveni proces obrade, za koji je potrebno devet dana rada. Modno inspirisani Wraith dobio je i Bespoke časovnik koji emituje efekte bisera, omiljene zaljubljenicima u modu. 

O BRENDU

Šta je više luksuznije i imućnije od Rolls Royce-a? Zapravo ništa, osim možda pozlaćenog Porsche-a, ali imajući u vidu da još uvek ne postoji njegova masovna proizvodnja, ljudi se drže Rolls Royce-a. Kompanija je osnovana u Britaniji 1906. godine partnerstvom Charles Stewart Rolls-a i Frederick Henry Royce-a.

Od samog starta želeli su da naprave “najbolji automobil na svetu” kako je Silver Ghost nazvan.  Posebna pažnja na detaljima i nadprosečne performanse uslovile su uspeh Silver Ghost-a, proizvedenog 1906. godine. Kao i većina drugih automobilskih proizvođača, tokom Prvog svetskog rata, Rolls Royce se okrenuo ratnoj industriji, ali za razliku od drugih nije se bavio proizvodnjom vozila, već  avionskih motora poput Eagle-a, koji su koristili saveznički piloti.

Nakon rata, kompanija je nastavila istraživanja vezana za motore, i predstavila je “R”motor, koji je korišćen u avionima i automobilima pri postavljanju mnogih svetskih rekorda. Nakon rata izbačena su dva nova modela Phantom I i Phantom. Usled povećane tražnje, Rolls Royce je morao da otvori dodatnu fabriku u Americi, u Massachusetts-u.

Još jedan uspešan poslovni potez je bila kupovina kopmanije Bentley-i 1931. godine, što će se ispostaviti korisno za obe strane. Dugi niz godina Rolls Royce i Bentley-i su bili mehanički identični.

“R” motor je na kraju razvijen u hvaljeni Merlin motor. Tokom Drugog svetskog rata Merlin motori su se zapravo dokazali, jer su svi avioni Hurricane, Lancaster  i Spitfire, koji su učestvovali u bitci za Britaniju koristili upravo ove motore.

Proizvodnja automobila nastavljena je nakon sukoba, i prodaja se tokom vremena blago povećavala. Pored postrojenja u Derby-u, otvorene su fabrike u Crewe-u i Chesire-u. Poznati model iz tog perioda Silver Wraith bio je poslednji čija je karoserija proizvedena izvan fabrike. Posle njega, svi automobili Rolls Royce-a su kompletno proizvedeni unutar fabrike.

40-te i 50-te godine su bile veoma prosperitetne za kompaniju, i to je jedan od glavnih razloga zašto se odlučilo na proširenje poslovanja, kupovinom Bristol Siddeley-a, velikog proizvođača avio motora 1966. godine. Najskuplji ikad model, Phantom IV, predstavljen je 1950. godine. Samo je 18 komada proizvedeno i svi su isporučeni kraljevskim porodicama i šefovima Vlada.  Silver Cloud I i II su takođe iz ovog perioda, a 60-tih su lansirana dva poboljšana modela Phantom III i Phantom IV.

Početak 70-tih doneo je kompaniji finansijski pad, uslovljen delom zbog propalog ugovora za novi mlazni avion RB211. Vlada je morala da pruži pomoć, i 1971. godine je nacionalizovala kompaniju, ali time nije rešila problem. Tokom 1973. godine automobilski i avionski sektori su razdvojeni od strane Vlade i kasnije prodati, u nastojanju da se održi poslovanje avionske industrije.

Luxury Experience