Pustinjski trkač od pola miliona dolara

Iako možda izgleda kao moderna reinterpretacija Lamborghini LM002 modela, originalni terenac kreiran u pogonu italijanskog proizvođača superautomobila, ali nam ipak, dolazi sa Bliskog Istoka...

Ovo je novi Zarooq Sand Racer 500 GT, poslednji pokušaj kreiranja terenskog i ulično legalnog superautomobila koji nam dolazi iz Emirata. Gotovo dve godine ranije, kompanija sa sedištem u UAE, po prvi put je predstavila svetu svoj Sand Racer automobil, kada je trebalo da bude ulično legalan model, napajan V6 motorom.

Sand Racer 500GT dolazi nam sa V8 motorom zapremine 6,2 litara, pozajmljenim iz modela Corvette Stingray, ali snaga je dodatno modofikovana i dodato je nekoliko konjića, radi konačnih 525 ks. Za razliku od ostalih terenskih vozila, Sand Racer 500GT poseduje pogon isključivo na zadnjim točkovima, baš kao i pustinjski bagiji i automobili koji se takmiče u Dakar reli šampionatu. Vešanje je odvojeno čitavih 45 cm od automobila, zahvaljujući Dakar-spec Intrax amortizerima, a poseduje dva podešavanja visine - ulično i peščano.

Zahvaljujući karbonskoj karoseriji i ugrađenom zaštitnom kavezu, Sand Racer 500GT teži svega 1.200 kg, što umnogome pomaže ovom terencu da do sto na sat iz mesta stigne ispod četiri sekunde. Unutar putničke kabine, automobil poseduje dva sedišta od ugljeničnih vlakana, digitalnu kontrolnu tablu i ručno krojene šavove na kožnim sedištima kreiranim od strane nemačke firme Mansory. Kompanija Zarooq planira da kreira samo 35 Sand Racers u GT specifikacijama, čije cene startuju od 450.000$.

 

Luxury Experience