PRILAGOĐENA VERZIJA MCLARENA 650S

Specijalisti iz FAB Design studija predstavili su nam neverovatno lep paket za nadogradnju već impresivnog McLarena 650S…

Oni su započeli proces prefinjenog redizajniranja ovog superautomobila, tako što su mu unapredili eksterijer, dizajnirajući kompletnu aerodinamiku, koja sada uključuje šira prednja i zadnja krila, kao i redizajniranu sajtnu.

Ovaj kupe sa visokim performansama dobio je i veće vazudšne usisnike za prednji spojler, kao i krov od ugljeničnih vlakana i mnoge druge sportski inspirisane elemente, napravljene od istog, laganog materijala. Ipak, FAB Design tim se nije zaustavio ovde – oni su opremili ovaj automobil novim, agresivnim prednjim i zadnjim spojlerom, pored novog zadnjeg difuzera.

Ovi specijalisti za kreiranje prilagođenih automobila instalirali su inovativni izduvni sistem na ovu zver, koji je twin-turbo V8 3.8litarskom motoru koji ga pokreće dao mogućnost da razvije dodatnih 50 KS, što mu daje ukupno 700 KS i 722 Nm obrtnog momenta.

Kao rezultat, ovaj automobil od 0 do 100 km/h ubrzava za samo 2.8 sekundi, dok od 0 do 200 km/h dolazi za samo 7.7 sekundi. Nazvan “VAYU GRT 700”, ovaj prilagođeni McLaren sada ima i nove 20-inčne aluminijumske felne, obmotane Dunlop gumama sa visokim performansama. Još uvek nisu predstavljene slike enterijera ovog automobila, ali studio kaže da su unutar ove zveri korišćeni najfiniji materijali poput kože, dok je instaliran i aluminijumski set pedala, unikatne patosnice i akcenti od ugljeničnih vlakana.

O BRENDU

McLarenovi automobili imaju samo jednu svrhu:  inkorporiranje onoliko tehnologije  Formule 1 u drumske automobile koliko je  moguće. Osnovana  1989. godine, kompanija nije bila veoma produktivna, ali je nekoliko modela koji su lansirani ušlo u automobilsku istoriju.

Njihov prvi automobil bio je  McLaren F1. To je bio kupe trosed koji je imao V12, 6064 cc motor izrađen od strane BMW-a. Samo izmedju 1992. i 1997. godine napravljeno je  100 modela.

McLaren F1 je dugo nosio titulu najbržeg automobila, sa maksimalnom brzinom od 241,35 milja po satu (391 km/h). Titulu su preuzeli Bugatti Veyron i SSC Ultimate Aero TT, ali za razliku od McLaren F1 ova dva automobila imaju turbo pogon.

Na osnovu F1 napravljeno je još nekoliko modela - GT, GTR sa varijantama  64 F1, 5 LM, 3 GT, 9 GTR95, 9 GTR96 i 10 GTR97. Svo stečeno iskustvo iskorišćeno je u proizvodnji Formule 1 1998. godine - West McLaren Mercedes MP4/98T. To je omogućavalo drugoj osobi da sedi iza vozača i iskusi vožnju formulom.

Ovaj model je imao sve sigurnosne karakteristike koje zahteva FIA. Napravljen od ugljeničnih vlakana, MP4/98T je pokretao 3,0 litarski V10 Mercedes-Benz motor.

McLaren je 1999. godine odlučio da proizvede još egzotičnije vozilo zajedno sa  Daimler Chrysler-om, glavnim saradnikom McLaren Groupe kao i kompanijom koja je McLarenov F1 tim snadbevala sa motorima. Model je nazvan Mercedes-Benz SLR McLaren i postao je novo supervozilo.

Sa 5.5 litarskim V8 motorom sa 626 konjske snage, SLR je ubrzavao od 0 do 60 za 3.8 sekundi i do 100 milja po satu za 6.3 sekunde.

Prvi SLR je sišao sa montažne linije 2005. godine, a 2006. godine je izašla edicija SLR 722 sa snažnijim motorom.  U aprilu 2007. godine, McLaren je najavio da će biti obustavljena proizvodnja SLR u zamenu za coupe verziju, a 2009. godine za kabriolet verziju.

Ali ne treba se uzrujavati mnogo ako mislite da je SLR  zastareo. McLaren trenutno razvija novi automobil, Codename P11, koji će biti zamena za F1, uz glasine da će postizati brzinu od 390 km / h. 

Luxury Experience