Originalni Miami Vice Ferrari Testarossa

Prve dve sezone legendarne serije Miami Vice, policajac Sonny Crockett je vozio crni 365/4 GTB Daytona Spyder, koji je u realnosti bio replika koja se bazirala na Corvette C3 automobilu...

Što je serija bila popularnija, Ferrari je odlučio da je dovoljno dobra da zatraži da uklone repliku. Kao zamena za taj automobil, Ferrari North America je donirao dva Tesstarossa modela. 

Sada, jedan od njih je na prodaju na eBay-u. Kao i drugi automobil, originalno je došao obojen u crnu boju, ali pošto kamere tog vremena nisu bile dovoljno napredne da bi se auto lepo video noću, producent Michael Mann je odlučio da oba oboji u belo. 

Auto je model iz 1986. koji je uprkos godištu prešao samo 16 000 milja. Pripada prvoj "turi" Testarossa modela koji je prepoznatljiv po tome što ima retrovizor samo sa vozačeve strane.

Cena koju traže za ovaj primerak je 1,75 miliona dolara. U pitanju je pravi automobil sa snimanja serije, ne replika i dolazi sa svom dokumentacijom koja potvrđuje ove detalje i da je jedan od dva postojeća. Ako vas interesuje, isti prodavac prodaje i Testarossu koja je pripadala Michaelu Mannu, plavi primerak iz iste godine, sa krem enterijerom. 

O BRENDU

Osnovan od strane  Enza Ferrarija, priča o čuvenom modelu Scuderia jeste prča o posvećenosti, različitosti i stvarno brzim automobilima. Nakon preseljenja u Maranello u 1943., Enco je izradio Tipo 815 koji je bio prvi model Ferrari-ja, a ne 125 Sport kako je pogrešno verovano.

Nepripremljeni za bitku sa modelom Jaguara E-Tipe na putu, kompanija je mogla da uradi malo toga da bi obezbedila rast. Pomoć je došla od jednog od ljudi koji je bio otpušten, bivši glavni inženjer Carlo Chiti, koji je doveo nove ljude u tim da bi završio razvoj 250 GTO modela. Misija završetka GTO je uspešno ostvarena.

Ferrari je cvetao tokom 60-ih. Model kao što je Dino postao je gotovo odmah klasičan hit, što je rezultiralo u velikom povećanju prodaje. Stabilan novčani tok dozvolio je Ferrarijevom timu da i dalje radi istraživanja novih motora i modela, što je krunisano proizvodnjom  modela 250 P.

Nakon što FIA zabranjuje sva kola iznad 3000cc Ferrari je morao da pauzira projektom modela 312 P. Pretnja je došla  i od Porsche-a koji je dominirao u trkama početkom 70-ih, ostavljajući Ferrari da sanja titulu. Kasnije, međutim, Ferrari je imao spektakularan povratak sa modelom 312PB. Od 1973. Ferrari se fokusira isključivo na F1.

Trenutno, Ferrari je deo Fiat grupe koja poseduje većinu udela kompanije. Što se tiče trka, Ferrari je i dalje jako aktivan. Između 2000. i 2004., Ferrarijev vozač Michael Schumacher ostvario je svetsku dominaciju i osvojio šampionske titule Svetskog šampionata četiri puta u nizu. Takođe, Ferrari je osvajao prevenstvo u kategoriji konstruktora 5 godina za redom (1999.-2004.).

Više o automobilima...

Luxury Experience