Nova Volvo usluga konsijerža

Posedovanje luksuznog automobila se više nikako ne svodi na samo uživanje u uzbudljivoj vožnji…

Brojni proizvođači high-end automobila idu mnogo dalje i svojim kupcima pružaju ultimativne pogodnosti i iskustva. Baš tako, Volvo brend predstavlja svoj novi servis konsijerža za ponosne vlasnike modela S90 i XC90.

Ovaj pilotski program biće pokrenut do kraja ovog meseca u San Francisku, a za cilj ima zadovoljstvo vlasnika ovih modela, tako što će im obavljati sve obaveze vezane za njihov automobil. Volvo će praktično predstaviti jednostavnu aplikaciju za pametni telefon koja će vam predstaviti dostupne usluge, uključujući čišćenje automobila i dolivanje goriva, a posebno će vam naglasiti one koje su vam blizu.

Kada korisnik unese svoj zahtev, sistem će ga proslediti najbližem Volvo servisnom centru, zajedno sa lokacijom vozila. Kada operater stigne na lokaciju, dobiće digitalni ključ koji se može upotrebiti samo jednom kako bi mogao da uđe u automobil. Ova aplikacija inače obećava savršenu bezbednost, tako da svi vlasnici Volvo modela mogu bez brige da prepuste svoj automobil nekom drugom. Takođe, aplikacija će vlasnike obaveštavati o progresu njihovog mezimca i o završetku tražene usluge.

Ovaj unikatni program konsijerža je rezultat intenzivnog istraživanja, koje je otkrilo da oko 70 procenata vlasnika Volvo automobila želi pogodnije opcije za sipanje goriva, dok bi 56 procenata odabralo pick-up servisne usluge na zakazivanje.

Oko 300 Volvo vlasnika će učestvovati u ovoj prvoj test fazi, a već broj će im se priključiti malo kasnije. Volvo brend nije objavio da li će i koliko ova dodatna usluga koštati vozače njihovih automobila, ili je ona deo specifičnih servisnih programa.

D.Ć.

 

Luxury Experience