Mitsubishi Concept XR-PHEV Evolution Vision

Kada ste poslednji put bili uzbuđeni zbog novog modela koji dolazi iz Mitsubishija?

Zahvaljujući Sony-ju i njihovoj novoj verziji igre Gran turismo, sada verzija 6, inicijativa nazvana Vision je naterala proizvođače i druge komapanije da naprave virtuelne modele, ili ako požele, realne koncepte za ovu igru. Mitsubishijevi dizajneri su dobili priliku da budu kreativni bez restrikcija.

Dok se većina kompanija odlučila za dizajn od nule, Mitsubishi je uzeo prošlogodišnji koncept XR-PHEV, sportski kompakt SUV i napravili uzbudljivo vozilo kakvo odavno nije izašlo iz te kompanije. 

U virtuelnom svetu, ovaj crossover-coupe XR-PHEV Evolution je dizajniran da se pokreće Plug-In Hybridnim EV sistemom povezanim na osmostepeni prenos sa duplim kvačilom DCT, sa pogonom na sva četiri točka sa 20oinčnim felnama. 

"Performanse su pod preciznom kontrolom S-AWC dinamičkog kontrolnog sistema koji optimizuje pogon na sva 4 točka i pokreće automobil baš kako vozač to želi", navodi se u saopštenju koje je objavio Mitsubishi. 

O BRENDU

Kao deo Mitsubishi poslovnog konglomerata, Mitsubishi Motors je stekao svoje mesto na japanskom i međunarodnom tržištu automobila. Istorija kompanije počinje negde 1917. godine, kada je proizveden prvi Mitsubishi model  sa sedam sedišta (limuzina bazirana na Fiat Tipo 3).

Nakon Drugog svetskog rata kompanija je ozbiljnije ušla u proizvodnju automobila, proizvodeći model Mizushima i skuter sa  imenom-Srebrni golub. Onda je došlo do rascepa bivšeg konglomerata, jer saveznici nisu videli japansku industriju kao profitabilnu.

Deceniju kasnije, ponovo se u Japanu pojavila izrazita potreba za prevozom.  Proizveden je Mitsubishi 500, karavan za mase, a kasnije i Minica i Colt 1000 ( 1963. godine ). Kako je  prodaja rasla, ostaci Mitsubishi konglomerata su se ponovo ujednili 1970. godine.

Godine 1982. Mitsubishi će ući na američko tržište sa modelima Tredia sedan, Cordia i Starion kupe. Do kraja 80-ih, Mitsubishi je ostvario proizvodnju od 1,5 miliona vozila širom sveta.

To, u kombinaciji sa ekonomskom krizom u regionu Azije izazvalo je Mitsubishiju gubitak profita, pa čak i potrebu za smanjenjem proizvodnje. Nova vrsta automobila, revitalizovani modeli i napredna razmišljanja je ono što je donelo da se  Mitsubishi vrati na kolosek.

Više o automobilima...

Luxury Experience