2015 RANGE ROVER EVOQUE

2015 Range Rover Evoque je automobil sa stilom. Međutim, i drugi luskuzni crossoveri imaju stila, ali su mnogo bolji za vožnju i posedovanje...

2015 Range Rover Evoque je mali luskuzni crossover koji je dostupan u verziji sa dvoje ili četvoro vrata. Postoji pet glavnih nivoa paketa: Pure, Pure Plus, Pure Premium, Prestige i Dymic. Treba napomenuti da su Pure i Prestige paketi dostupni samo u Evoque modelima sa četvoro vrata. Specijalni Autobiography i Autobiography Dinamic paketi su mogući i u varijanti sa četvoro ili dvoje vrata.

Svi 2015 Range Rover Evoque modeli, osim Autobiography Dinamic, imaju četvorocilindrični 2.0l motor sa turbo punjačem koji ima 240 ks i 338 Nm obrtnog momenta. Devet stepeni automatski menjač je standardan, kao i pogon na sva četiri točka. Takođe, svi Evoque modeli su opremljeni sa Land Roverovim ,,Terain Response" sistemom koji obezbeđuje različita podešavanja za sve vrste puta. Taj sistem podrazumeva i pomoć pri kretanju na uzbrdici. Ovaj automobil na 100 kilometara troši 9 litara.

Kada je u pitanju bezbednost, 2015 Range Rover dolazi sa ABS-om, kontrolom stabilnosti i proklizavanja, vazdušnim jastucima napred, sa strane i na zavesama. Pored toga, standardni su prednji i zadnji senzori za parkiranje.

Visoki stil ne staje samo na eksterijeru ovog automobila, već je on viđen i u njegovoj kabini. Veliki ekran od osam inča je odličan i prijatan za oko. Na to dodajte prelepo dugme za menjač koji se podiže iz centralne konzole i bogate materijale na tabli, i vi imate enterijer sa kojeg ne možete da skinete pogled.

Prednja sedišta su udobna, ali nagnuti krov može da pravi probleme odraslima, a mali prozori pozadi ne obezbeđuju dovoljno svetlosti unutra. Evoque sa dvoje vrata je još gori, pošto je ulazak i izlazak putnika pozadi prava noćna mora. Kao i što očekujete, Evoqueov dizajn ne dozvoljava veliki gepek. Veličina prostora iza sedišta je 20.3 m3, a najveći prostor koji se dobija spuštanjem sedišta je 50 m3, što je prilično malo u ovom segmentu. Čak i najmanji Porsche Macan nudi 53 m3 prostora.

Mnogi ne žele sa ovim da idu van van puta, ali potrebno je istaći da su njegove sposobnosti po tom pitanju neverovatne. Mnoštvo tehnologije i vožnja van puta su pozitivne tačke ovog automobila.

O BRENDU

Prvi Land Rover, dizajniran 1948. godine, bio je više produkt ‘’zašto da ne’’ pristupa nego novih ideja njegovih proizvođača, braće Wilks.

Jeep se dokazao i postao popularan za vreme i nakon Drugog svetskog rata, što je dalo priliku Britancima da nadmaše Amerikance lansiranjem Land Rovera koji  se pokazao kao pouzdan višenamenski automobil koji bi mogao lako osporiti nadmoć Jeep-a.

Prvi Land Rover je prikazan na salonu automobila u Amsterdamu 30. aprila 1948, gde je bio jako zapažen. Izrađen na šasiji Jeep-a,  Land Rover-ove glavne prednosti  su bile njegova čvrstina, lagana konstrukcije i sposobnost da sa manje napora prelazi nepristupačan teren.

Land Rover je u međuvremenu postao glavno vozilo koje se koristi u ekspedicijama i stekao je ugled zbog svoje pouzdanosti u ekstremnim uslovima. U stvari, Land Rover je postao toliko popularan kao prevozno do mnogih udaljenih područja širom sveta da postoji tvrdnja da je to prvo vozilo koje je videlo 1/3 stanovništva Zemlje.

Nakon što je promenio nekoliko vlasnika, Land Rover postaje vlasništvo BMW-a, pod kojim je nekoliko novih modela pušteno u prodaju. Takođe obavljene su i neke manje i veće nadogradnje na starijim automobilima. Disco i Freelander su prva dva modela koji su objavljeni pod patronatom BMW-a, koji su izvršili  značajan uticaj na SUV i MPV tržištu.

Od 2000. Land Rover se sve češće nalazi na meti potrošača zbog manjeg kvaliteta i pouzdanosti. Zbog toga automobili prolaze kroz ozbiljan proces unapređenja kvaliteta. Međutim uprkos svom povratku, kompanija je ponovo promenila vlasnika i od ove godine je kao i Jaguar postala  deo indijske grupe Tata Motors.

Više o automobilima...

Luxury Experience