2015 LAND ROVER DISCOVERY SPORT

Stigla zamena za Freelander...

Mi ćemo, naravno, razumeti ako mislite da je svet pun terenaca koji nose poznate značke. Većina njih nikada ne nije ni videla prašinu, već se uglavnom kretala od jednog do drugog tržnog centra. Međutim, 2015 Land Rover Discovery Sport se izdvaja od svojih rivala po jednoj stvari, a to je da je dizajniran da ide van puta, makar ponekad. Ovaj automobil će se naći u prodaji početkom sledeće godine, i koštaće 29000 eura.

Ovo ime je rezultat Land Roverove politike različitog brendiranja na različitim tržištima. Na primer, u Americi je ovaj automobil poznat kao LR4, dok se u ostalim krajevima sveta naziva Discovery. Na osnovu prvih slika, rekli biste da je to mala slatka zver. Sportska verzija ovog automobila je niža od osnovnog Discovery modela koji će se naći na tržištu sledeće godine, i mnogo je slična Range Roveru Evoque jer oba automobila koriste isti četvorocilindrični motor sa turbo punjačem. Ovo je zapravo stari Land Roverov motor, i mi očekujemo da će ga poboljšati u novi Ingenium motor koji će se naći ispod haube Jaguara XE. Takođe, potrebno je istaći da će novi osam stepeni automatski menjač biti standardan.  

Telo je napravljeno od čelika, dok je krov od aluminijuma. Međutim, britanski proizvođač je odlučio da haubu i prednje branike isto napravi od aluminijuma, jer na taj način štedi na težini ovog automobila. Inače, ovaj automobil je težak 1.8 tona. Što se tiče njegovih sposobnosti, 2015 Land Rover Discovery Sport nije ni blizu standardnoj verziji Land Rovera Doscovery, Range Rovera ili Range Rovera Sport, ali je ipak zaslužuje poštovanje. Ipak, ovaj automobil je sposobniji od Audija Q7 i BMW X5, automobila koji su često na parkinzima tržnih centara. 

U poslednjih nekoliko godina, Land Rover se trudio da sa Discovery ispuni sve želje svojim kupcima. Međutim, novi Land Rover Discovery Sport će sigurno isto biti uspešan za britanski brend. Nadajmo se da je dobar kao što izgleda.

O BRENDU

Prvi Land Rover, dizajniran 1948. godine, bio je više produkt ‘’zašto da ne’’ pristupa nego novih ideja njegovih proizvođača, braće Wilks.

Jeep se dokazao i postao popularan za vreme i nakon Drugog svetskog rata, što je dalo priliku Britancima da nadmaše Amerikance lansiranjem Land Rovera koji  se pokazao kao pouzdan višenamenski automobil koji bi mogao lako osporiti nadmoć Jeep-a.

Prvi Land Rover je prikazan na salonu automobila u Amsterdamu 30. aprila 1948, gde je bio jako zapažen. Izrađen na šasiji Jeep-a,  Land Rover-ove glavne prednosti  su bile njegova čvrstina, lagana konstrukcije i sposobnost da sa manje napora prelazi nepristupačan teren.

Land Rover je u međuvremenu postao glavno vozilo koje se koristi u ekspedicijama i stekao je ugled zbog svoje pouzdanosti u ekstremnim uslovima. U stvari, Land Rover je postao toliko popularan kao prevozno do mnogih udaljenih područja širom sveta da postoji tvrdnja da je to prvo vozilo koje je videlo 1/3 stanovništva Zemlje.

Nakon što je promenio nekoliko vlasnika, Land Rover postaje vlasništvo BMW-a, pod kojim je nekoliko novih modela pušteno u prodaju. Takođe obavljene su i neke manje i veće nadogradnje na starijim automobilima. Disco i Freelander su prva dva modela koji su objavljeni pod patronatom BMW-a, koji su izvršili  značajan uticaj na SUV i MPV tržištu.

Od 2000. Land Rover se sve češće nalazi na meti potrošača zbog manjeg kvaliteta i pouzdanosti. Zbog toga automobili prolaze kroz ozbiljan proces unapređenja kvaliteta. Međutim uprkos svom povratku, kompanija je ponovo promenila vlasnika i od ove godine je kao i Jaguar postala  deo indijske grupe Tata Motors.

Više o automobilima...

Luxury Experience