BANG & OLUFSEN SLUŠALICE

Bang & Olufsen brend obogatio je svoj asortiman jednim novim dodatkom na radost svih ljubitelja kvalitetnih audio proizvoda…

Danska audio i video kompanija proizvodi najelitnije dizajne koji su u ponudi na tržištu trenutno, a novitet koji ovoga puta predstavljamo rađen je u saradnji sa Pepsi brendom. Nova kolekcija prefinjenih audio proizvoda, u ovom slučaju slušalica, zove se “Live for Now”. U njoj su predstavljene tri nove verzije prethodno pomenutih slušalica, koje su nastale u saradnji sa brojnim umetnicima.

“Live for Now” capsule kolekcija je prva koju su radili u saradnji sa Pepsi brendom, a deo je njihove svetske kampanje posvećene fudbalu, “The Art of Football”. Kampanja je opisana kao veza umetnosti i sportskog sveta. Umetnički radovi Ricardo AKN, Merijn Hos, Zosen i Hattie Stewart biće predstavljeni na novim slušalicama ograničenog izdanja Bang & Olufsen brenda. 

Luxury Experience