Salone del Mobile.Milano Shanghai: uspeh potvrđen brojevima

Prvo izdanje Salone del Mobile.Milano Shanghai zatvoreno je sa velikim uspehom: 20.750 posetilaca je došlo na ovaj sajam, što je prevazišlo sva očekivanja. Kontakti i kvalitet su samo dodatne pogodnosti, koje su doprinele ovom događaju i okarakterisale ga.

Salone del Mobile.Milano Shanghai, prvo izdanje Salone del Mobile.Milano u Kini, održano u Shanghai Exhibition centru SEC, predstavilo je najbolje od nameštaja i Made in Italy dizajna enterijera, a zatvoreno je sa 20.750 posetilaca iz glavnih regiona Kine i centralnih regiona sa velikom stopom rasta, poput Sečuana, Hubeija i Henana. Ovaj broj je veoma važan jer je potvrdio očekivanja ovog projekta koji je bio u izradi porslednje tri godine, kako bi razumeo kinesko tržište i odgovorio na sve potrebe kineskih potrošača.

Tokom Anteprima preview večeri, koja je održana 18.novembra i posvećena VIP zajednici i novinarima, 2.000 posetilaca potvrdilo je svoje prisustvo na licu mesta – odabrana i profilisana publika dobila je priliku da poseti ovaj događaj za koji je potrebna pozivnica, a koji nudi odgovor na potragu za kvalitetom i pozicioniranjem italijanskih proizvoda.

Po prvi put u istoriji, organizatori Salone del Mobile izložbe morali su da zatvore biletarnice i ulaze zbog velikog broja ljudi koji je želeo da poseti ovaj događaj zarad njihove opšte bezbednosti. Tokom prvog dana, 9.000 ljudi posetilo je Salone del Mobile.Milano Shanghai. Organizacija događaja je bila besprekorna jer su se njom bavili ljudi koji rade na Salone del Mobile.Milano u saradnji sa VNU Exhibitions Asia.

“Zadovoljni smo ovim prvim događajem. Dokazali smo da smo bili u pravu po pitanju odabranog koncepta, u koji smo oduvek verovali. Zbog toga, sa optimizmom gledamo u budućnost, prema sledećem izdanju”, rekao je Roberto Snaidero, predsednik Salone del Mobile.Milano. “Pozitivni odgovor koji smo dobili od kompanija, javnosti i ulagača potvrđuje da je naša strategija predstavljanja najboljeg što Italija može da ponudi, u vidu 56 premium brendova sa različitim stilovima dizajna pomogla realizaciji ovog događaja koji je bio pun sadržaja, slika i vrednosti italijanskog životnog stila i omogućila nam je da se pozicioniramo na ovom tržištu sa snažnim identitetom. Italijanski identitet su umeće, izrada, odličnost, lepota i inovacija koje koegzistiraju i konstantno se obnavljalju”.

Ovo izdanje Salone sajma postavilo je temelj za jačanje kulturnog i komercijalnog mosta između Milana i Šangaja, Italije i Kine, kao i za nastavak konsolidacije stvaranjem najboljih uslova za dijalog koji će biti dobar za obe strane. Takođe, ovo je bio snažni znak italijanskog Sistema, koji je uspeo da ujedini maksimalnu sinergiju svih sektora italijanske odličnosti, od mode, hrane i pića do automobilizma.

“Želim lično da se zahvalim institucijama koje su podržale ovaj projekat na svim nivoima. Hteo bih da se zahvalim podsekretaru za ekonomski razvoj, gospodinu Ivanu Skalfarotou, predsedniku ITA, gospodinu Mikeleu Skanaviniju i njegovim saradnicima, ambasadoru Italije u Kini, gospodinu Etoreu Sekviju i svim italijanskim institucijama u Kini”, rekao je Snaidero.

Za realizaciju ovog događaja, od samog početka krucijalna stvar bila je puna saradnja sa italijanskom vladom, ministrom za ekonomski razvoj, gospodinom Karlom Kalendom, italijanskom trgovinskom agencijom ICE, italijanskim ambasadorom u Pekingu i što je najvažnije, italijanskim institucijama koje postoje u Kini. 

Luxury Experience