U godini kada slavi svoj 60. rođendan, Giorgio kolekcija konsoliduje svoj snažan međunarodni identitet i prepoznatljiv koncept životnog stila kao i kolekciju Alchemy sa osvrtom na Art Deco.
Giorgio kolekcija prevalila je dug put od male firme do velikog internacionalnog brenda, a to putovanje čistih linija i sofisticiranosti traje šest decenija. Sa preko 1000 proizvoda u ponudi, brend koristi svoje enterijere i proizvode za kućnu dekoraciju pružajući automatski prepoznatljiv stil u kojem koketiraju art deco i vrhunski dizajn.
U 2016. godini kreativci Giorgio Soressi kompanije oživeli su Alchemy, ekskluzivnu kolekciju definisanu pažljivo odabranim materijalima koji kreiraju originalan, sofisticiran efekat. Alchemy okuplja više od 50 elemenata koji su prikazani u totalu tri sobe - spavaće, dnevne i trpezarije.
Još jedna kolekcija se izdvaja, a to je Coliseum. Brazilsko ružino drvo predstavljeno je uz brušene poliester finiše kao i detalje od brušenog čelika. U ponudi su mnogobrojni modeli trpezarijskih okruglih stolova različitih dimenzija, kao i toaletni stočići upotpunjeni lampama i ogledalima…
Kolekcijom dominira siva boja sivim hromiranim i sa mother of pearl detaljima, koji su upotrebljeni kao ručke ili inserteri na mnogobrojnim komadima nameštaja.
Ovaj brend se konstantno razvija, a u svetu poseduje 40 radnji kao i autleta u preko 30 zemalja.
N.V.T.