BOCA DO LOBO ZA 50 NIJANSI SIVE

Dugo očekivani film 50 nijansi siva je adaptacija bestelera koji je postao globalni fenomen…

Od svog prvog pojavljivanja, 50 nijansi siva trilogija bila je prevedena na 51 jezik, prodato je oko 100 milona papirnih i elektronskih kopija, što je učinilo jednom od najbrže prodavanih serija knjiga ikada. Film, koji je delo režisera Sema Tejlora Džonsona i producenata Majkla De Luke i Dane Bruneti, predstavljen je dan pre Dana Zaljubljenih.

Brend koji je odabran da predstavi ekstravagantni stil Kristijana Greja i njegov multimilionerski stil života je Boca do Lobo Design Studio. Oni su kreirali nameštaj za filmski set. U potpunosti su otelotvorili stil i karakter ovog filma, a ovaj brend je ujedno i sinonim za luksuz i ekskluzivnost.

Dekoracija enterijera koja inspiriše, gde je svaki komad pažljivo odabran i gde je svakom komadu pažljivo dodeljeno njegovo mesto je delo Boca do Lobo brenda. Oni su na savršen način predstavili strast i ličnost postavke za 50 nijansi siva ekranizaciju. Njihov provokativni i zavodljivi dizajn poigrao se sa svim ljubiteljima kvalitetnog nameštaja i ove ekranizacije.

Inače, Boca do Lobo Design Studio veruje da je elegancija i prefinjenost svakog predmeta ono što ga čini vanvremenskim i savršenim za okruženje ove priče. Boca do Lobo brend bio je prvi izbor Universal Pictures filmskog giganta – odmah su znali da je Boca do Lobo najbolji brend za ilustraciju modernog životnog stila gospodina Greja. 

Luxury Experience