Ora-ito i Gorenje nastavljaju saradnju

Tokom septembarskog sajma i izložbe IFA 2016 održane u Berlinu, francuski dizajner Ora-ito najavio je nekoliko novih projekata u saradnji sa kompanijom Gorenje.

Francuski dizajner poznat po kampanjama i projektima za Heineken, Davidoff i švajcarski Swatch, Ora-ito, nastavlja veoma uspešnu saradnju sa proizvođačem kuhinjskih uređaja i elemenata Gorenje. Novi projekti doneće nekoliko vešto izvedenih kuhinjskih uređaja sa potpisom čuvenog dizajnera, kao i liniju malih aparata u prepoznatljivom minimalističkom stilu.

Cela simbolika koja stoji iza pređašnjeg dizajnerskog rada francuskog dizajnera obiluje pre svega vešto primenjenom formulom jednostavnosti. Jasan i oštro definisan autorov stil pretvara zadate forme u objekte koji se sa lakoćom koriste u svakodnevnom životu. Po rečima samog dizajnera, projekti koji nastaju u saradnji sa Gorenjem predstavljaju izuzetno važan trenutak za njega lično, jer donose jedinstvenu vezu koju korisnici i potrošači ostvaruju sa autorom, svakog dana uz korišćenje kreiranih proizvoda i aparata.

Početak saradnje dva značajna imena u svojim branšama počinje još tokom 2007. godine kada je predstavljena linija Gorenje+Ora-ito, unoseći tom prilikom jedan novi dah budućnosti i sofisticiranosti primenjenih tehnologija u domove i svakodnevni život.

Iza minimalnističkih linija Gorenje kolekcije, krije se veoma kompleksna tehnologija koja ne remeti sklad i elegantne forme uređaja. Kompanija Gorenje zastupa veoma čvrsto verovanje u filozofiju „pojednostavljenja života“, trudeći se da kroz svoj rad i projekte izradi inovativne uređaje i aparate koji uprkos svojoj tehničkoj složenosti omogućuju jednostavno i intuitivno iskustvo za sve korisnike, koji uz takav način upotrebe aparata imaju mnogo više vremena za ostale važne stvari u životu.

N.S.

Luxury Experience