WallPepper kolekcija inspirisana metropolama

Gradovi sveta se ne mere širinom ili dužinom, već svojim karakterom ili ljudima koji u njima žive…

Svaki grad ima svoje osobine i izaziva druge emocije u vama kada ga posetite – ljubav, mržnju, opsesiju, nostalgiju ili osećaj kao da jednostavno tu pripadate.

Upravo ta kompleksna percepcija svetskih metropola reprodukovana je u novoj liniji WallPepper® brenda. Gradovi su sada predstavljani u stilu Korbuzijea, kao što možemo videti u Metallic City varijaciji.

Mauricio Galimberti, umenik koji se bavi dekompozicijom slika, kreira prave fotografske mozaike, predstavljajući najpoznatije gradove sveta, baš na taj način. Trijumfalna kapija i Gugenhajm u njegovoj viziji postaju lične interpretacije, dok Yellow Dance predstavlja gužvu u njujorškom saobraćaju.

Brojni umetnici su radili na ovom projektu, poput Saverija Lombardi Valjaurija, koji nam je predstavio još poznatih obeležja gradova, dok je Mario Bota pružio novi uvid u atmosferu Tel Aviva.

Veličanstvenost gradova je lajtmotiv grafike Gvida Skarabotola nazvane Downtown – u pitanju je crtež koji sadrži sve elemente u urbanom delu savremenog grada, koji je zamalo pa futuristički.

Od Njujorka do Ria, bez pomene Pariza, Tel Aviva, Berlina ili Milana, WallPepper® nova kolekcija je jedan svojevrsni vodič kroz teritoriju sveta, koja svaku lokaciju predstavlja sa jedinstvenim šarmom.

 

Luxury Experience