HOMI MILANO, ključna uloga u domenu lifestyle industrije

Jedno putovanje kroz mnoge dimenzije, to je HOMI sajam koji smo posetili pre samo nekoliko dana koji je održan u periodu od 27-30 januara 2017.godine.

Ako vas zanima znečenje reči HOMI, u pitanju su akronimi od reči home i Milano, kao omaž svemu što obuhvata lifestyle trendove i par excellence gradu u kojem se sajam organizuje.

Milano je modna Meka. Zbog toga i ne čudi što se upravo u ovom gradu, gde je stanovnicima estetika u genima, održavaju najveći sajmovi koji prikazuju najnovije trendove iz domena mode kao i životnog stila.

Sinteza šika, trendi dizajna, inovativnosti i izvanrednosti, sve je to zajedno HOMI. Originalan koncept koji se u moru trgovinskih sajama izdvaja svojim bleštavilom i italijanskim šmekom.

Čim kročite u sajamsku oblast (Fiera Milano), shvatate  da otpočinje putovanje kroz 11 ogromnih hala koje su definicija šoping raja u budućnosti, stecište svih biznis kupaca i izlagača u domenu lifestyle segmenata.

Priznajemo da smo pomalo bili zbunjeni kada smo ugledali na samom ulasku bicikle kraj kojih je pisalo da su namenjene osoblju… Ubeđeni da osoblje biciklama dolazi na posao, ubrzo smo shvatili da su one neophodne za savladavanje velikih razdaljina između hala kao i za ekspresnije i efikasnije delovanje.

Košnica ljudi cirkulisala je ogromnim prostorima koji su namenjeni različitim oblastima - dekoru za enterijere i eksterijere, papirnoj galanteriji, luksuznom nakitu, ekstravagantnim parfemima, bogatim tekstilnim tkaninama, šik tašnama, hi-tech gedžetima…

Fascinantan je podatak da je ovaj sajam za samo četiri dana trajanja posetilo 85.115, ljudi što je procentualno čak 4,5% više u odnosu na prethodno izdanje, a od toga je 20% posetilaca bilo iz inostranstva.

Čak 17.000 profesionalnih kupaca iz 117 zemalja uključujući Rusiju, Ameriku, Indiju, Japan i Evropu posetilo je HOMI sajam, potvrdivši da ovaj događaj ima ključnu ulogu u svetu trgovačkih sajama iz oblasti lifestyle industrije.

Ovo je mesto na kojem se ljudi iz čitavog sveta upoznaju koji su to aktuelni, a koji trendovi nam se pripremaju za narednu sezonu.

U  svetu koji je podložan trendovskim promenama, organizatori HOMI sajma se upuštaju u izazove, nudeći kompanijama plan koji je uvek nov, iz oblasti koje su posvećene eksperimentisanju i fokusu na novim trendovima, tehnologijama i običajima koji su sve više rasprostranjeni u svetu.

Ovo poslednje izdanje sajma bilo je inspirativno i multikolturološko više nego ikad pre. Uživali smo u mnogobrojnim sadržajima.

Sa dečijom znatiželjom trčali smo od hale do hale, od štanda do štanda, trudeći se da upijemo obilje boja, mirisa i ukusa u želji da zapamtimo šta je to što će biti moderno u svim segmentima života jednog savremenog čoveka. Ljubazni domaćini i nepopravljivi šarmeri Italijani, strpljivo su odgovarali na naša i pitanja kupaca iz čitavog sveta.

Ovaj sajam morate da doživite jer je u pitanju iskustvo koje je teško opisati rečima

Bilo je to jednom rečju, bogato višestruko putovanje obojeno italijanskom tradicijom, internacionalnim dizajnom, azijskom kulturom...

S nestrpljenjem i znatiželjom iščekujemo naredno izdanje HOMI sajma koji će se održati u periodu od 15-18 septembra ove godine. Do tada, uživajte u prizorima na fotografijama.

N.V.T.

Luxury Experience