DESIGUAL “La vida es Chula” kućni dekor

Desigual, španska kompanija koja radi u tekstilnoj i modnoj industriji sa sedištem u Barseloni, odlikuje se jasnim, optimističnim i šarenim dizajnom.

Kompanija je počela sa radom pod sloganom "Desigual, it's not the same" 1984. godine, kada je Thomas Meyer, osnivač i predsednik kompanije Desigual, vizuelizovao budućnost u kojoj ljudi mogu biti drugačije obučeni, i to u zabavnu i svežu odeću, a po pristupačnim cenama.

"La vida es Chula" je još jedan Desigual-ov slogan od samog početka. To je poklič samog brenda, entuzijastičan, podsticajan, pozitivan i optimističan slogan sa jasno iskazanom vizijom. Slogan reflektuje način razmišljanja brenda Desigual koji je neminovno inspirisan uticajem Mediterana, suncem, svetlošću, strašću i požudom za životom. Filozofija života koja odražava način odevanja sastoji se od: zabave, svežine, originalnosti i uvek je protkana srećnim, razigranim i kreativnim stavom. Budite samouvereni, ne plašite se da budete ono što jeste.

Desigual dizajnira kolekcije za: žene, muškarce i decu, kao i kolekcije cipela, dekora životnog prostora i ukrase. On izaziva pozitivne emocije kroz originalnu, šarenu, kvalitetnu odeću za svakoga, a sve to sa posebnim zadatkom: širenje radosti, ljubavi prema životu i blago nekonvencionalnog duha. Desigual odeća predstavlja poziv na život i inspiriše onoga koji je nosi.

Ovaj brend iz Barselone proizveo je specifičnu Home kolekciju punu svojih legendarnih dizajna, boja, tekstura i raznobojnih šara. Ova jedinstvena kolekcija uključuje različite dizajne posteljine, kuhinjske opreme, peškira, papirne galanterije, bade mantila, jastuka i ćebadi.

Pod sloganom Desigualize’ your house, ‘desigualize’ your life, prekrivači , jastuci , kućne haljine, peškiri, stolnjaci, rukavice za zaštitu od toplote prilikom pečenja i još mnogo toga, deo su Desigual Living Universe, brenda koji menja život smelijih mušterija.

Desigual dizajn i kolekcije su trenutno prisutne u preko 100 zemalja širom sveta. Kompanija trenutno ima svoja prodajna mesta u gradovima kao što su Madrid, Barselona, Pariz, London, Njujork, Amsterdam, Berlin, Lisabon, Bahrein, Dubai, u Saudijskoj Arabiji, Singapuru, Atini, Kuvajtu, Moskvi i Kairu, kao i na mnogim drugim mestima. Brend je široko dostupan i u prodavnicama u Japanu, Velikoj Britaniji, Hong Kongu, Koreji, Australiji, Nemačkoj, Francuskoj, Italiji i širom Skandinavije. Najnovije prodavnice otvorene su prošle godine u gradovima kao što su Beč, Antverpen, Pariz, Los Anđeles i Rim.

Desigual je priveo kraju 2012. godinu sa preko 60 prodajnih mesta na 35 najprometnijih međunarodnih aerodroma. Trenutno je prisutan na aerodromima u Barseloni, Madridu, Ibici, Parizu, Amsterdamu, Rimu, Minhenu, Majamiju, Dalasu, Hjustonu, Njujorku, Los Anđelesu, Argentini, Šangaju i Maleziji. Kompanija je čvrsto posvećena internacionalizaciji i inovacijama u cilju porasta same kompanije, zasnivajući svoju politiku širenja na otvaranju prodajnih mesta na ključnim tržištima. Desigual nastavlja da se pozicionira kao globalna kompanija i nastaviće da to čini i narednih nekoliko godina, tokom svoje ekspanzije na različita međunarodna tržišta.

Preduzeće trenutno zapošljava više od 3.800 ljudi koji predstavljaju 85 različitih nacionalnosti. 2012 godine, Desigual prodao preko 22 miliona artikala preko svojih različitih maloprodajnih kanala širom sveta. Modni brend završio je godinu sa više od 330 sopstvenih prodavnica, 9000 multi-brand prodavnica i 2.200 koncesija u robnim kućama u preko 100 zemalja širom sveta.

Brend Desigual poštuje šest vrednosti: priznavanje, pozitivnost, toleranciju, poštovanje, posvećenost, zabavu i na kraju, ali ništa manje bitno - konstantno unapređenje. Kroz vernost prema ovim vrednostima mogućnost za porast iz godine u godinu je sve veći, a sve sa jasnom misijom: da svaki garderober na svetu da ima najmanje jednu Desigual stavku.

Ministudio Magazin

Luxury Experience