Tom Ford je novom kolekcijom zadao domaći zadatak

Tom Ford zna kako da ostavi utisak. Prevedeno na običan jezik- on zna “da zada domaći zadatak” svim ostalim dizajnerima.

Povodom povratka na pistu Njujork Fashion Weeka kreator donosi glamur i dramu na Park Aveniju. Bespotrebno je reći da je prvi red na njegovim revijama namenjen isključivo poznatim ličnostima. Kim Kardašijan, Sindi Kraford, Kjara, Džulijen Mur, Liv Šrajber… samo su neke od slavnih ličnosti viđene u prvom redu.

Fordu očigledno nije bilo teško da impresionira auditorijum. Kreirao je obo što najbolje ume - odela. Dizajner je uvećao svoj posao vredan 2 milijarde dolara muškom kolekcijom. Njegovo odelo jednostavno odmah prepoznajete. Prema tvrdnji dizajnera, žene ne mogu da odole dobro kreiranom i iskrojenom muškom odelu, pa iz tog razloga posećuju njegov studio s posebnim zahtevima. Insistiraju na Tom Ford odelima po porudžbini, radi dobrog poslovnog izgleda. Zato je izašao u susret svim svojim ženskim mušterijama kolekcijom Ready To Wear za proleće 2018, namenjenoj svim damama koje su predugo čekale na svoje muško idelo iz snova.

Iako su krojevi muški, Ford je kreirao moćnu kolekciju muških odela namenjenu damama. Prvo što primećujete jesu naglašena ramena, ali tu su detalji da “začine“ stvari. Muške siluete ubalažene su atraktivnim bojama u vidu pink boje i šljokica.

Blistavi dizajn i šljokice se inače najavljuju kao veliki hit ove jeseni, ali i narednog proleća. Ford takođe daje jednu novu dimenziju milenijumskoj pink nijansi u vidu prljavo roze boje koja će svakoj devojci koja ukombinuje ovu nijansu sa svetlucavim materijalima dati neohodnu dozu glamura. Najveće iznenađenje ove kolekcije je pliš u roze boji.

Samo 30% prodaje stvari sa potpisom Tom Ford pripada ženskoj odeći, a to će se definitivno promeniti ovom novom kolekcijom.

Dizajner je postavio visoke standarde ovom kolekcijom čitavoj modnoj industriji.

N.V.T.

Luxury Experience