Sudar mode i cveća u najnovijoj Fendi kampanji

Modna kuća Fendi oduvek je bila sinonim za kvalitet, tradiciju, eksperimentisanje i kretivnost na polju mode.

Kampanja za proleće/leto 2016. godine je svojevrsni omaž, mogli bismo reći DNK kodu čuvene modne kuće, koja je simbol čiste svestranosti i slojevitog luksuza izgrađenog sinergijom avangardnog eksperimentisanja i majstorskog zanatstva.

Eksplozija cveća reflektuje motive kolekcije implementirane u kožu, krzno i savremene materijale. “Procvetale” kratke haljine, bunde, torbe, aksesoari i obuća, nisu previše mladalački niti detinjasti za jaku Fendi ženu.

Modeli fotografisani sa prirodnom šminkom i frizurom stvorili su niz spektakularnih i savremenih fotografija. Kampanja prikazuje model popularne Fendi tašne Peekaboo, u svojoj novoj redizajniranoj mini verziji, kao i mikro izdanja modela By the Way, Micro Baguette, i nove verzije Dotcom, Lei i Baguette u mini izdanjima.

"Za Fendi reklamnu kampanju proleće/leto 2016 izabrao sam da se igram sa predimenzioniranim grafičkim verzijama cveća, koje reprezentuju nove volumene, kontraste i ženstvenost u ženskoj modi. Edi i Vanesa su tipične devojke aktuelnog doba, svaka sa sopstvenim drugačijim stilom predstavlja tipičan model današnjice i žene na koju sam mislio kada sam stvarao ovu kolekciju. Žene, koja može može da se identifikuje sa ovim devojkama", rekao je dizajner Karl Lagerfeld.

Delikatnost u kombinaciji sa grafičkim preokretom u tipičnom Fendi maniru, smeštena je u eksploziji cveća.

N.V.T.

Luxury Experience