Lice nove kampanje za jesen/zimu Mulberry brenda je model Džordžija Mej Džeger, kako saznajemo sa društvenih mreža…
Džordžija je zamenila Karu Delavinj prošle sezone, a svi znamo da je Kara bila miljenica ovog brenda, kao i brojnih drugih. Ona će nam predstaviti novu kolekciju brenda, koja je inspirisana sedamtesedim godinama i ispunjena smelošću i većom dozom prefinjenosti, u odnosu na prethodne sezone.
Ova kampanja snimana je u Londonu, odnosno u čuvenom Čelsi kraju. Možemo da primetimo da se Džordžija savršeno uklapa u otelotvorenje šezdesetih i sedamdesetih i neodoljivo podseća na šik glumice iz tog vremena. Nju možemo videti u komadima od tvida i vune, kao i u kombinezonima sa interesantnim dezenima.
U ovoj kampanji Mulberry brend je takođe predstavio i svoju novo dizajniranu torbu Roxette. Roxette torbica je lakša verzija postojeće i veoma popularne Roxanne torbe, a sigurni smo da će veoma brzo osvojiti svet mode.
Ova kampanja predstavlja nove početke za ovaj brend, na mnogo načina – najbitniji je promena kreativnog direktora. Od ove kampanje, na mestu kreativnog direktora brenda našao se Džoni Koka.