Nova Louis Vuitton kampanja


Sin Džejde Pinket Smit i Vil Smita, našao se u ulozi protagoniste, u novoj kampanji za proleće/leto 2016, brenda Louis Vuitton...

Kreativni direktor ovog brenda, Nikolas Geskijer, predstavio je Džejdena Smila, kao novo lice ženske modne kolekcije, putem društvene mreže Instagram.

Ovaj mladić, koji polako kreće stopama svojih roditelja i postaje glumac, često je na naslovnim stranama brojnih magazina, ali ne zbog svog umeća, već zbog svog neobičnog stila oblačenja. On uvek ostaje veran svom stavu i stoga je rešio da pomogne ovom luksuznom modnom brendu, da zamagli linije polnog identiteta, pozirajući u suknji. On je svoj izgled kompletirao kožnom jaknom i rukavicama, u kombinaciji sa crno-belim topom sa resama.

Kampanju je u Tampi snimao Brus Veber, a mladi glumac se prijatno smešio u društvu svojih modeling koleginica, poput Sare Brenon, Riane Van Rompej i Džin Kembel. Pogledajte i novi video snimak ove kampanje, u kom Džejden Smit zaista polako postaje heroj nove generacije, koja se klanja stilističkoj slobodi.

D.Ć.

Luxury Experience