Maison Signore stigao u Kleinfeld u Njujorku

Kompanija, koja vuče svoje korene iz Kazerte i Napulja, stiže u Ameriku i potrvđuje svoju odličnu poziciju u svetu svadbene mode, šarmirajući mlade širom sveta.

Hram visoke mode, Kleinfeld, sazvao je najpoznatije italijanske modne kuće iz celog sveta koje ručno prave venčanice da budu njihove gošće i posvetio im nedelju (od 14. do 19. marta), kako bi zajedno proslavili otvaranje prodavnice u 110 W 20th ulici u Njujorku, u koju će dolaziti sve dame koje žele da izgledaju jedinstveno i posebno na svoj veliki dan i kojima ne smeta da pređu i po nekoliko hiljada kilometara kako bi došle do svoje savršene venčanice.

Kleinfeld je najpopularnija prodavnica venčanica u Njujorku, verovatno i u celom svetu, u kojoj više od 70 godina mlade iz Amerike i drugih zemalja biraju svoju haljinu za venčanje, kako bi ispunile svoje snove. U ovoj prodavnici je takođe snimana i poznata emisija “Say yes to the dress” (“Reci da haljini”).

Godina 2017. je godina u kojoj je Maison Signore dobio svoje mesto na američkom tržištu, sajmu sa velikim uticajem na kome je preko hiljade mladih dama pokazalo entuzijazam i prihvatanje predstavljenih linija venčanica i kolekcija brenda. “Veliki broj porudžbina dobijeno je na dan izložbe, kao i mnogo ideja koje su nas suočile sa drugačijim i višim profesionalizmom”, rekla je Vitorija Forabosci, glavni stilista Maison Signore-a.

“Spremni smo da upoznamo potrebe američkog tržišta i budemo otvoreni prema svim predlozima i uticajima sa kojima ćemo biti upoznati na ovom sajmu. Već smo počeli da radimo na novim idejama. Za nas je ovo san koji se ostvario - videti naše proizvode koji su izloženi u jednoj od najpopularnijih radnji na svetu je veliko zadovoljstvo. To je rezultat onoga što smo radili prethodnih godina. Rad sa ozbiljnošću, tehnikama i istrajnošću, stavljanje ljubavi i strasti u ono što volimo i upotreba odgovarajućih veština i strategija, dozvolili su nam da predstavimo naše kolekcije na drugoj strani sveta”, dodao je Geri Natale, generalni direktor Maison Signore-a.

Maison Signore je fascinirao kako Kleinfeld, tako i američke buduće mlade, praveći skice haljina na licu mesta i istovremeno nudeći usluge pravog kreiranja po želji - uslugu koju mlade širom sveta apsolutno obožavaju. Ono sto se američkim mladama najviše svidelo u Maison Signore-u, jeste haljina ukrašena dragim kamenjem iz kolekcije “Excellence”, zatim cela “Victoria F.” kolekcija u kojoj su haljine ukrašene ručno pravljenim vezovima, biserima i dragim kamenjem i kolekcija “Seductions” sa zavodljivim okovratnicima koje svakoj mladi dodaju suptilnu seksi notu.

Nova strategija internacionalizacije brenda, koju Maison sprovodi sa odlučnošću i smelošću, dobila je snažnu potrdu u Americi. Brend je već uveliko postao poznat u inostranstvu zbog kreiranja puteva ka Evropi, Japanu, Kini i Ujedinjenim Arapskim Emiratima. Sada dolazi u Ameriku, koja je veliko i zanimljivo tržište, prepuno ideja, saveta i različitih sugestija. 

V.R.

Luxury Experience