Karli Klos novo zaštitno lice Topshop brenda

Karli Klos je ponovo zaštitno lice Topshop kampanje za proleće 2016. godine

Dvadesettrogodišnja modna diva ponovo je zaštitno lice čuvenog brenda, iako smo je prvi put videli u kampanji popularnog engleskog brenda još pre osam godina.

Nakon što je nasledila prethodnice, Karu Delevinj i Điđi Hadid, Karli Klos linija je fotografisana na različitim lokacijama u Njujorku, pod budnim okom fotografa Tajron Lebona i glavnog stiliste - kreativnog direktora Topshopa - Kejt Felan.

Topshop je želeo da angažujući Karli, inspiriše svoje fanove njenom multi talentovanom ličnošću i harizmom. Za njih, ona je spoj svega, jer je ona: model, uspešna mlada preduzetnica, studentkinja, filantrop, modna ikona, fitness guru... Kroz fotografije, oni svojim fanovima kao da poručuju “Budite nalik na Karli” u 2016. godini.

Kampanju prati i intervju, koji apostrofira 10 načina kako da “Budete nalik Karli” u kojem ona objašnjava šta je motiviše, inspiriše i na koji način je uspela da postane kvalitetna osoba na svim poljima i oblastima u privatnom i profesionalnom životu... Karli inače vodi svoj youtube kanal “Kode With Karlie” na kojem promoviše sve svoje veštine, tako da u razgovoru napominje koliko je neophodno da mlade devojke rade na sebi i da im to može pomoći dosta u karijeri.

Osvrćući se na protekle godine u svojoj karijeri, ona napominje da je prvu kampanju uradila za Topshop pre 8 godina i kaže: ”To mi je bio jedan od prvih poslova u modelingu. Baka me je dovela iz Sent Luisa i bila sam veoma povučena i stidljiva devojka, nervozna što ću raditi za tako veliki brend. Srećom, sarađivala sam sa Džordan Dan i preko noći smo postale dobre prijateljice."

Zato Kejt Felan veruje da je upravo Karli pravi izbor za najnoviju kampanju, jer će se mnoge devojke šriom sveta koje su obožavaoci ovog brenda, poistovetiti sa njom.

Luxury Experience