Jesenja Lanvin kampanja

Novu kampanju Lanvin brenda fotografisao je britanski fotograf, miljenik časopisa Vogue, Tim Voker…

Ukoliko pratite reklamne kampanje za modne brendove, možda se primetili da Voker obožava dramatične fotografije, koje navode žene da sanjaju o epskim romansama i sličnim stvarima. U Lanvin kampanji, pred njegovim objektivom našle su se Bejli Sols, Holi Mej Sejker, Kelsi Sols i Zoe Bodo, koje je stilizovao Džejkob K.

Jedan od najintimnijih detalja koje Lanvin brend obožava je svakako čipka, to nije nikakva novost, jer svako ko je video jednu kolekciju ovog brenda zna da je koriste gde god da je to moguće, odnosno daju joj novi život i pretvaraju je u živi fenomen. U očima Lanvin brenda, čipka dobija novi život kroz njihove interesantne komade, poput haljina koje isijavaju zavodljivošću, pretvarajući “obične” modele u prave muze. Koja bi dama rekla “ne” čipkastoj Lanvin haljini?

Krzneni prsluci, prozirni i uzani komadi, aksesoari sa temperamentno crvenim detaljima… Lanvin nam predstavlja novu kombinaciju nereda i odlučnosti, nespretni stil prekriven luksuznim elementima i ženstvenim siluetama. Koristeći neke od najstarijih tradicija francuske mode, Lanvin brend još jednom dominira čitavim svetom, jer njihov novi katalog ljubitelji mode nose sa sobom u krevet i koriste kao inspiraciju za svoj sledeći dan.

 

Luxury Experience