Givenchy pre fall kolekcija za 2017.

Rikardo Tiši, kreativni direktor Givenchy brenda, pripremio nam je za pre fall kolekciju 2017. stil inspirisan uličnom modom.

Inspiraciju je, kako kaže, pronašao u sve popularnijem stilu Hygge koji potiče iz nordijskih zemalja. Ovaj trend ili koncept je preplavio društvene mreže, a radi se o toplom i udobnom trendu, odnosno životnom stilu.

Reč Hygge je definicija svih onih malih rituala koji ljude usrećuju. Možda je to najbolje opisano u knjizi “The Little Book of Hygge – The Danish Way to Live Well” (Mala knjiga Hygge-danski način da živite dobro). Prevedeno na modni jezik Tišija, Hygge moda je sve ono što čini da se osećate udobno, trendi i zadovoljno.

Givenchy kampanja je iz tog razloga i snimana u Kopenhagenu odakle je i potekao ovaj trend. Cela kolekcija poseduje jednu urbanu i šik auru. Siluete kolekcije su opuštene i odišu komforom što daje jedan sveukupan pozitivan efekat.

Niko nije bolji virtuoz od Tišija, kada je u pitanju igra sa proporcijama, što se naročito vidi na širokim rukavima i nogavicama. Kreator je uspeo da postigne efekat konvencionalnog uličnog odevanja koristeći ekskluzivne komade.

N.V.T.

Luxury Experience