Sajber pank, tehnologija, raznovrsnost… Tako se ukratko može opisati nova kampanja prestižnog brenda Chanel za proleće-leto 2017.
Karl Lagerfeld jednostavno ide uvek u korak s vremenom. Njegova fascinacija svetom tehnologija transponovana je u najnoviju kampanju, a sadrži omiljeni Lagerfildov način izražavanja - kolaž. Centralna ličnost kampanje je zaštitno lice Chanel brenda, Arizona Mjuz, koja je prikazana kao tipična sajber, futuristička, Matriks devojka.
Na fotografijama vidimo Arizonu koja se transformiše kroz različite moderne presonalitije - od savremenih urbanih nosivih komada pa do onih inspirisanih Lolitom. Kao rezultat jednog ovakvog Karlovog eksperimentisanja, nastale su fotografije za koje svi misle da će ući u istoriju mode, posebno zbog harmonično izbalansiranih kontrastnih motiva.
Lagerfild je želeo da se poigrava kontrastima i preobražajima koje jedna savremena žena doživljava. U jednom trenutku je sajber pank dok je u drugom zavodljiva Lolita. Ovo je jedna eksplozivna kombinacija ženstvenosti i ultra modernosti.
Kao i mnogi drugi brendovi i kuće, Karl Lagerfild je takođe prikazao ono što slobodno možemo nazvati sudar modernosti i tradicije. Filozofija koja dopušta da modernost nađe svoje mesto u ženskim obrascima Chanel nasleđa. Chanel proleće/leto kampanja savršeno apsorbuje takvu filozofiju, verovatno čak i više nego sama kolekcija, zahvaljujući ne samo mudrim vizionarskim umetničkim izborima Lagerfilda, već i zahvaljujući Arizoni Mjuz.
Zbog njene odlične tranformacije, objektiv Karla Lagerfilda je uspeo da zabeleži različite uloge savremene žene.
N.V.T.