Boss Bespoke kolekcija pod kreativnom palicom umetničkog direktora Džejson Vua izbacila je novu must have kolekciju ženskih aksesoara-torbi.
Krojevi, geometrija, fuzija organskog i arhitektonskog, neverovatno podsećaju na mušku kolekciju DNA BOSS. Siluete su pravolinijske, inspirisane još luksuznijim detaljima Bespoke muških krojeva. Spoljni šavovi imaju dekorativni akcenat, a torbe od kože sadrže skrivene džepove.
U potpunosti izrađena u Italiji, koristeći najviši nivo umetničke i završne obrade, u kombinaciji sa večitim kvalitetom, BOSS Bespoke kolekciju karakteriše metalna kopča na prednjem delu, praktična ručka na vrhu torbe i odvojivi kaiševi za elegantno nošenje na različite načine. Geometrijski oblici u kontrastu su sa prirodnim materijalima, a u ponudi su modeli od najkvalitetnije teleće kože, melanž vune…
U daljoj ekspanziji BOSS Bespoke kolekcije, omogućena je i peronalizovana ponuda koja od septembra 2015. godine klijentima nudi izbor boje i materijala u skladu sa individualnim potrebama. Aerodinamična, minimalistička, a ipak luksuzna, BOSS Bespoke kolekcija je prilagođena savremenom životu svake žene koja drži do sebei čezne sa savršenim aksesoarom.
Hugo Boss je nemačka modna i lifestyle kuća sa bazom u Metzingenu, specijalizovana za vrhunsku mušku i žensku garderobu, luksuzne predmete i aksesoare, kao i parfeme i sve druge detalje koji su potrebni modernim muškarcima i ženama. Osnivač ovog brenda kreirao je modnog giganta, odnosno kompaniju koja je pre svega poznata po muškim odelima, što će nova Bespoke torba možda i promeniti.
Boss je danas pod rukovodstvom dizajnera Lothar Reiff-a, koji od 1998. predvodi Boss Selection (odela), Boss Black (glavna linija), Boss Orange (urbani stil) i Boss Green (sportski stil). 2000. je uvedena i ženska linija koja je takođe dostupna u Black, Green, Orange i Hugo stilovima. Hugo Boss je u ranoj fazi razvoja brenda usvojio pravilo da povezuje svoju garderobu sa glamuroznim muškim sportovima, kao što je bio njihov pionirski ugovor sa Porche-om (1971), Davis Cup-om (1988), AC Milan (1995) i Chelsea FC (2004). Danas, pored garderobe, od ovog brenda je dostupan i veliki izbor modnih dodataka, naočara za sunce i mirisa.
N.V.T.