(Još jedna) Provokativna Balenciaga kampanja

Balenciaga brend poznat je po svojim provokativnim kampanjama, a kako i ne bi bili, kada im je kreativni direktor čuveni modni genije Aleksander Vang…

Ovoga puta, fotograf Stiven Klajn slikao je supermodele Kejt Mos i Laru Stoun, koje su postale nova lica ovog brenda, za njihovu jesenju kampanju. S obzirom na to da ovaj brend uvek predstavlja smele i luksuzne komade odeće i aksesoara, dve manekenke bile su savršen izbor za debitovanje noviteta.

Šik i misteriozne, ove dve dame su postale pravo otelotvorenje ovog brenda, dok su u smelim pozama predstavljale nove komade i izazivale radoznale poglede. Lara Stoun je pre svega veoma senzualna, dok je Kejt Mos predstavila svoju mračnu stranu i okupirala centar pažnje svojim smelim pogledom i čuvenim izrazom lica.

Aleksander Veng, kreativni director brenda, rekao je da je želeo da kreira misterioznu i senzualnu scenu i da je njegova najnovija kampanja morala da predstavi žene koje su svestrane i više dimenzionalne – snažne i senzualne, luksuzne i misteriozne. 

Luxury Experience