LOUIS VUITTON - proleće/leto 2016

Možda se održala u Parizu, ali je Louis Vuitton proleće/leto modna revija muške garderobe bila definitivno tropsko dešavanje…

Pod budnim okom kreativnog direktora Kima Džonsa, ova modna kuća ponudila nam je kreativno sređeni nered egzotične svile, koja je protkana temom putovanja i avanture. Revija je otvorena serijom laganih, glamurozno crvenih i teget bomber jakni i bluza koje na sebi imaju vezene motive egzotičnih ptica, flora i faune. Koncept je dalje razvijen u pravcu forme pidžame, sa šortsevima i jaknama koje su dekorisane elegantnim japanskim elementima i naravno, logoom brenda.

Ova orijentalna gracioznost, koja je ponovo prikazana kao krucijalni element kolekcije, kasnije je predstavljena u nežnijim tonovima pink, plave i sive boje, da bi se kasnije priklonila nešto više tribalnoj estetici predstavljanjem geometrijskih pruga na sakoima i šalovima. Ipak, svi ovi detalji nisu bili suvišni ni u jednom momentu, zahvaljujući oštrim krojevima i somber pantalonama.

Serija kamuflažnih jakni u plavim i bež nijansama, udružila se sa naočarama za sunce i kabastim rančevima, zarad kreiranja izgleda inspirisanog džunglom i vibracijom istraživača, pre nego što se sve vratilo na onu elegantnu estetiku, sa sportskim primesama sa svilenim patikama i sandalama koje su osvojile čitavu publiku.

Krojenje je bilo savršeno na svim komadima u kolekciji, gde su jakne u stilu pidžame, kao i pantalone identičnog kroja bile izuzetak i kreirale pametni estetski preliv. Blejzeri su šiveni komotno, dok su pantalone ponovo uzanog kroja, a odela su dobila novi život uz pomoć svilenih košulja jarkih boja.

Aksesoari su takođe bili veoma smeli – modeli su nosili torbe, tote torbe i ruksake, kako bi se naglasio osećaj kolekcije namenjene muškarcima koji putuju. Kravate i leptir mašne dekorisane su imenom ovog brenda, što i onim naivnim posmatračima jasno govori da se radi o avanturistički nastrojenim Vuitton muškarcima. 

Luxury Experience