Brioni - muška kolekcija za jesen/zima 2016

Pre nego što je zvanično debitovao sa svojom novom Brioni kolekcijom, novi kreativni direktor brenda, Džastin O’Šea otkrio nam je svoju viziju budućnosti ovog brenda…

Kao vrhunska modna kuća, poznata po krojenim odelima, O’Šea želi da Brioni brendu zada pravi udarac u polju ličnosti. O’Šea je potom aludirao na stil pedesetih i sedamdesetih, kao i holivudske legende Džona Vejna i Klarka Gejbla koji su nosili Brioni odela: “Zbog njih su odela bila kul i izgledala su zabavno. Niste nosili Brioni odelo zato što ste morali, već zato što ste želeli. Upravo to želim da naglasim svim modnim revijama, a posebno prvom”.

Iako je popularnost krojenih klasičnih odela u opadanju prema nekim navodima, O’Šea se ne slaže sa tim izjavama. “Odelo nije namenjeno samo poslu ili formalnim prilikama. To je jednostavno izgled i stil koji svaki muškarac treba da poseduje”. Možda je baš to bila ideja iza najnovije reklamne kampanje Brioni brenda, kada su sarađivali sa legendarnim bendom Metallica.

“Želim da odela budu zabavnija. U prošlosti, odela su verovatno bila malo dosadna i štura. Znate li koliko štreberski muška odela mogu postati? A treba da budu kul, zabavna i neverovatna! Muškarac koji ugleda Brioni odelo treba odmah da pomisli kako bi dobro izgledao u njemu. To je moj cilj…”, rekao je O’Šea o temi ove sezone.

D.Ć.

Luxury Experience