Muškarci i vereničko prstenje

Prema poslednjim istraživanjima, Nova godina i Božić su najpopularniji dani u godini, kada govorimo o prosidbama…

Muškarci u tom periodu godine potroše najviše novca na vereničko prstenje. Ove godine, budžeti za kupovinu prstenja su veći nego ikada, jer muškarci potroše u proseku 5.768 dolara na prsten. To znači da su oni više svesni cene, pri čemu samo 68 % žena može pogoditi vrednost svog vereničkog prstena.

Dijamanti su i dalje na vrhu liste, kao najtraženiji kamen, iako osam procenata budućih mladih nije dobilo ili nije želelo da dobije prsten sa takvom dekoracijom. Najmoderniji model dijamantskog prstena je prsten sa dijamantskim oreolom. Osamdeset pet procenata muškaraca bi radije kupilo manji, ali kvalitetniji dijamant, umesto većeg sa nižim kvalitetom.

Većina žena koje su očekivale prosidbu je istraživala prstenje pre same veridbe, pri čemu je osamdeset procenata muškaraca od svojih partnerki dobilo “diskretne” nagoveštaje o stilu prstena koji one žele.

Sudeći po ovom istraživanju, muškarcima je potrebno oko 4.8 meseci istraživanja i 3.6 meseci realne portage kako bi pronašli savršeni verenički prsten, dok čak sedamdeset sedam posto muškaraca i dalje poštuje tradiciju, i pre postavljanja tog pitanja, traži dozvolu njenih roditelja.

Što se tiče samih prosidbi, one su u sve većoj meri javne i društvene – četrdeset pet procenata budućih mladoženja zaprosilo je svoje devojke na javnom mestu, a četrdeset jedan posto njih je čak angažovalo fotografa ili snimatelja, koji su iz prikrajka beležili svaki detalj ovog događaja. 

D.Ć.

Luxury Experience