Prada parfemi tajnih sastojaka za nju i njega

Prada predstavlja liniju parfema koji nastaju uz pomoć vešto uklopljenih neobičnih sastojaka, dokazujući da se suprotnosti ipak privlače.

Nova linija Prada parfema nastaje kao deo licence i saradnje sa španskim gigantom, kompanijom Puig iz Barselone. L’Homme Prada i La Femme Prada dolaze sa svim odlikama po kojima se prepoznaje čuveni modni brend po kome nose proslavljeno ime.

Dizajnirani poput odraza u ogledalu, parfemi dolaze u identičnim pakovanjima, na kojima se mogu primetiti male razlike u detaljima. Pakovnje i dizajn bočice parfema namenjenog muškarcima karakterišu nijanse sive boje i upečatljiv srebrni poklopac, kao i svetlicava srebrna unutrašnjost, dok je verzija parfema namenjena ženama izrađena u potpunosti od prozirnog stakla sa zlatnim poklopcem i pozlaćenom unutrašnjom stranom.

Posebna formula koja čini ove parfeme jedinstvenim nastaje od Daniele Andrier, iz švajcarske parfimerijske kuće Givaudan. Švajcarska kompanija je u prošlosti imala veliki uticaj u nastajanju svih prethodnih izdanja parfema Prada brenda.

Za potrebe L’Homme Prada parfema odabran je trenutno sveprisutan klasični pristup mirisnim notama, koje karakteriše mešavina lavande, ekstrakt hrastove mahovine i kumarin, kako bi se na najbolji način pronašao jedinstven miris šumske svežine. Dodati su mirisi geranijuma i narandžinog neroli ulja, koja se najčešće koriste u ženskim parfemima, koji donose posebnu notu svežine i pomažu dugotrajnosti mirisa.

La Femme Prada u potpunosti sledi note ženstvenosti, gde glavnu ulogu nose sveži mirisi poput tropske plumerije sa malim dodatkom vanile, tuberoze, meda i ulja azijske ylang-ylang biljke. La Femme se odmah ističe svojim potpunim kontrastom u odnosu na notu muškog L’Homme parfema, ali je kao i u prethodnom slučaju i ovde na delu mali tajanstveni dodatak u vidu indijske vetiver biljke koja je uglavnom u upotrebi kao deo muških parfema.

Podrazumeva se da nijedna promocija parfema svetskog brenda poput Prade ne može da prođe bez izuzetno osmišljene promotivne kampanje. Za potrebe novih parfema, Prada koristi usluge mladih glumaca Dane DeHaan, Ansela Elgorta, Mie Goth i Mie Vasikovske, dok je za kvalitetnu fotografiju zadužen Stiven Maisel.

N.S.

Luxury Experience