Novi Givenchy parfem - iskustvo radosti u flašici

Kada pomislite na Haute Couture modu, nekoliko imena vam padne na pamet… Ručno šivene i delikatne haljine su sada prava retkost, a Givenchy brend nam ih često pokazuje…

Oni su modna kuća koja je poznata po luksuznim komadima odeće i veoma specifičnim parfemima. 2005.godine, lansirali su parfem Very Irresistible, prvi ženski cvetni aromatični miris. Ovaj vanvremenski parfem je kreiran sa pet ruža sa najlepšim mirisima i anisom, koji ga čini veoma elegantnim i senzualnim.

2015.godine, oni predstavljaju novi parfem – Live Irresistible. Ovaj novi parfem nas podseća na njegove prethodnike, ali ima veoma interesantnu smelost. Flašica novog parfema će biti taktilna, sa efektima bodlji, koji je veoma popularan otkako je Rikardo Tisci postao kreativni direktor brenda 2005.godine. Pink nijanse parfema nam otkrivaju uticaj ruža, još jednom.

Ovaj parfem je namenjen damama koje vole iznenađenja i radost, koje imaju smisao za humor, koje su slobodnog duha i obične trenutke pretvaraju u uzbudljive avanture. Nakon nanošenja na kožu, ovaj parfem je nešto neočekivano i nepredvidivo, baš kao i žena koja ga nosi. Gornje note ananasa i pimento bobica predstavljaju razigranu jukstapoziciju, između voćnih, gurmanskih i eksplozivnih začina. Oko četiri minuta ove gornje note stoje na koži, da bi nakon njih u centar pažnje dospele ruže i jantar. Dugotrajnost ovog parfema kombinovana je sa predivnom elegantnom završnicom.

Inače, ovo je prvi Givenchy parfem koji će pratiti i TV kampanja od samog lansiranja, tako da ćemo imati prilike da vidimo očaravajuću Amandu Sejfrid na malim ekranima, kako svojim osmehom ulepšava ulice Pariza. U svim reklamnim spotovima videćemo i srećne poruke koje će vam izmamiti osmeh na lice i dati vam povod da provedete dobar dan.

Luxury Experience