Marc Jacobs Beauty osvaja Evropu

Nakon uspešnog lansiranja Marc Jacobs Beauty u Sjedinjenim Američkim Državama, ovaj modni dizajner zaputio se prema Evropi…

On je započeo svoj evropski luksuzni debi u Harrods robnoj kući, što će biti prvo lansiranje njegovih proizvoda na evropskom tlu. Harrods robna kuća do sada nije videla veće lansiranje kozmetičkih proizvoda u svojoj istoriji. Njegov asortiman kozmetike, predstavljen je kao saradnja američkog brenda i Kendo kompanije, a sadrži šik nijanse, luksuzne teksture i targetirane formule.

Kada već govorimo o njegovim proizvodima, Mark Džejkobs je nijansama koje je ponudio podario imena koje su reference filmova, heroja, izjava i drugih stvari koje njega zabavljaju. Jedna nijansa karmina dobila je naziv Princess Charlotte, po ćerki Vojvode i Vojvotkinje od Kembridža. Kao deo Le Marc Lip crème kolekcije, Charlotte je tamno roze-pink nijansa, dostupna samo u Harrods robnoj kući.

Harrods je takođe otkrio tri nova izloga koja su posvećena samo Marc Jacobs Beauty novitetima. Ovo je prvi put u istoriji robne kuće da su kozmetički proizvodi zavladali izlozima. Izlozi svakako rade svoj posao – pozivaju brojne radoznale prolaznike da uđu unutra i eksperimentišu sa novom kolekcijom.

D.Ć. 

Luxury Experience