Light Blue za zimske dane

Dolce & Gabbana ne posustaje kada je u pitanju parfem koji je postao zaštitni znak ove kuće - Light Blue.

Hrleći zimi u zagrljaj, nova kampanja snimljena je u planinskim predelima potencirajući svežinu ovog parfema, a glavni protagonisti su Dejvid Gandi i Bjanka Balti, dok je za snimanje kampanje bio zadužen niko drugi do slavni Mario Testino.

Obučeni za skijanje, modeli potenciraju svežinu parfema koji u bočici skriva mediteransku senzualnost. Parfem u sebi skriva sicilijansku mandarinu, bergamot, čist iris smrznute kore grejprfuta, kao i aromatičnu smreku.

Iako je ovaj parfem lansiran još davne 2001. godine, njegova popularnost ne jenjava. Podjednako je popularan i nosiv leti i zimi.

Domeniko Dolče i Stefano Gabana su izuzetno ponosni na ovaj parfem koji je odneo mnogobrojne nagrade, a svojevremeno je predstavljen i u Muzeju umetnosti i dizajna u Njujorku kao jedan od najrevolucionarnijih parfema 21. veka.

N.V.T.

Luxury Experience