Hourglass kozmetika proširuje ponudu namenjenu muškarcima

Kompanija Hourglass izlazi u susret svim muškarcima koji sve više uviđaju da ispravna nega kože nije više rezervisana samo za nežniji pol.

Osnovana u Njujorku tokom 2004. godine, kompanija Hourglass kozmetika dugo već radi na pridobijanju muške populacije ka široj upotrebi posebno namenjene kozmetike za negu kože. Izvršni direktor i osnivač kompanije Hourglass Karisa Džejns, navodi da je čak i ona lično radila na proizvodima namenjenim njenim prijateljima muškog pola, ali nijedan se još uvek nije pojavio u komercijalnoj ponudi. Sa godinama iskustva i u razgovoru sa prijateljima je primetila da se većina zainteresovala za određene proizvode koji nisu isključivo bili tržišno ponuđeni muškarcima.

Kao svaki dobar i spretan preduzetnik, Karisa je odlučila da iskoristi priliku da proširi ponudu svoje kompanije i uplovi u nove do tada neiskorišćene tržišne vode. Krajem maja, Hourglass će svoje proizvode ponuditi u sklopu nove „H x Hourglass“ prodavnice u Kaliforniji.

Celokupna ideja prodaje je da se demistifikuje priča oko kozmetike namenjene muškarcima. Neki od dodatnih načina promocije, osim prodavnice, uključiće posebno organizovane događaje u nešto tradicionalnijim prostorima poput barova, za sve muškarce kojima je odlazak u prodavnicu kozmetike i dalje nešto potpuno neprirodno.

N.S.

Luxury Experience