Zvanično najuticajniji brend na društvenim mrežama je Gucci

Tokom proteklih godinu i po dana, došlo je do masovnih promena u modi, kao i do percepiranja kako treba nositi određene modne komade.

Od te takozvane modne recesije, dizajneri su se nekako više fokusirali na ključne komade odeće, pre nego na instant odeću - onu koju maltene kupujete za jednokratnu upotrebu. Pitate se iz kog razloga je došlo do takvih promena? Razlog je brend Gucci.

Prema najnovijim podacima kompanije Bomoda, koja se bavila istraživanjem uticaja velikih brendova na društvenim mrežama, italijanski modni brend Gucci je najuticajniji brend. Ali, nije samo uticajan u svetu društvenih mreža. Kažu da je ovaj brend glavni “krivac” kreiranja pojma savremenog odevanja i još uvek ima tendenciju da menja pogled na modu današnjeg čoveka.

Zahvaljujući kreativnom direktoru Gucci modne kuće, Alesandru Mikeleu, koji ima inovativan i pomalo vintidž pristup modi, sada imamo eksploziju boja i tekstura koje se viđaju na modnim revijama, svečenim dodelama nagrada ili na ulici.

Umesto jasnih i čistih linija i monohromastske estetike, sada se sve više susrećemo sa jednim eklektičnim pristupom modi. Zlatne pletene suknje sada se mogu kombinovati uz džempere sa cvetnim motivima, a bluze sa velikim mašnama danas kombinujemo uz raznorazne printove. Smaragdno zelena, boja senfa i purpurna pink su boje koje su eksplodirale na modnoj sceni, upravo zahvaljujući Gucci brendu, prema istraživanjima kompanije Bomoda. Papuče koje se nose zimi jer su postavljene krznom, kombinacija nemogućih i naizgled nespojivih detalja jesu ono što se podrazumeva.

Dakle, pravilo je da nema pravila. Moda je zabavna. Zato se igrajte!

N.V.T.

Luxury Experience