Uzdrmano tržište luksuza u Kini

Ako skorašnji ekonomski pad i opasna anti-korupcijska mera nametnuta od strane vlade nije bila dovoljna, Kina sada doživljava pad moći u sferi luksuzne kupovine…

Brojni luksuzni brendovi zatvaraju svoje butike ili barem razmatraju delimično povlačenje. Iako je Louis Vuitton brend imao snažnu ulogu u Kini i bio omiljeni u ovom delu sveta, oni sada razmatraju strategiju za poslovanje u ovoj zemlji i već sada zatvaraju po jedan butik u tri grada ove zemlje.

Do polovine sledeće godine, oko 20 procenata Louis Vuitton butika će biti zatvoreno u Kini, a do sada tri zatvorena obeležavaju samo mali početak pada ovog brenda. Oni usmeravaju svoje poslovanje prema Japanu i Evropi, gde su valute dosta sigurnije. Iako neki tvrde da ove vesti nisu tačne, jedan od portparola ovog brenda pojasnio je ovaj potez kao optimizaciju i neprestanu potragu za inovacijama.

Svakako, trenutno usporena kineska ekonomija se može okriviti za pad na tržištu luksuza, ali, Louis Vuitton brend svoju patnju duguje prevelikom broju butika. Ljudi koji cene luksuz ne žele da kupe nešto što im je dostupno na svakom koraku. Ekskluzivitet je deo luksuza, što će definitivno uvek i biti.

D.Ć.

Luxury Experience