Kako prodati vilu od 100 miliona dolara

Postoji nekoliko isprobanih i testiranih trikova u svetu marketinga i nekretnina, ali nijedan od njih nije toliko senzualan kao ovaj o kom vam govorimo…

U pitanju je lansiranje Opus imanja, koje košta 100 miliona dolara, a reklamnu kampanju za ovaj povod kreirao je filmski producent Nil Niami. Iako će ovaj skupoceni dom na Beverli Hilsu privući dosta pažnje svojom specifikacijom, sada je u naslovima brojnih časopisa i vesti, a evo i zašto.

Trominutna reklama otpočinje slikom žene u donjem vešu, a šta se dalje dešava – pogledajte sami! Sve što ćemo reći da neverovatna vila sa 2.050 m2 prostora, dva bazena, 11 kupatila i sedam spavaćih soba, zajedno sa ogromnim trezorom sa šampanjac i parkingom za deset automobila na kom se nalaze zlatni Lamborghini Aventador i Rolls Royce Dawn svakako izaziva sličnu reakciju kao i video koji je promoviše.

Videćemo da li će ova provokativna, zavodljiva i senzualna reklamna kampanja uroditi plodom.

D.Ć.

Luxury Experience