INTERVJU SA VLASNIKOM KOMPANIJE FREYWILLE

FREYWILLE kreira umetnički dragoceni emajlirani nakit...

Veoma ograničena proizvodnja u fabrici na originalnoj adresi u centru Beča, gde je kompanija osnovana 1951.godine, garantuje najviše standarde kvaliteta i po pitanju dizajna i po pitanju proizvodnje.

Originalni FREYWILLE stil – novi stil ukrašavanja emajlom i visoko kvalitetne tehnike emajliranja – kreiran je 1980ih godina, od strane tima mladih dizajnera, zlatara i stručnjaka finog emajliranja. Ključna osoba u kreiranju ovog novog dizajna, Simone Grunberger-Wille ostaje centralna figura u FREYWILLE poslovima. FREYWILLE je privatno vlasništvo i trenutno poseduje preko 100 butika širom sveta, više od 550 zaposlenih , na četiri kontinenta.

Umetnički dizajn je fokus svakog komada FREYWILLE nakita. Svakoj novoj kolekciji prethodi neprestana inspiracija i originalno istraživanje istorije umetnosti. Bilo da je nezavisno kreirana kolekcija ili odavanje pošte svetski renomiranim umetnicima – svaki detalj je rezultat strastvenog dizajna i pažljivog istraživanja. Geneza nove kolekcije traje i po dve godine, od inicijalnih koncepta i nacrta do lansiranja.

FREYWILLE nakit i aksesoari kreirani su sa nepogrešivim profilom, svaki od predmeta je jedinstven po svom dizajnu, ali i dalje odlučno pripada određenoj porodici stila.  Nekoliko kolekcija imaju i nematerijalne i filozofske vrednosti, dok druge inspiraciju imaju iz tema istorije umetnosti, od grčko-romanske do savremene. Za neke kolekcije FREYWILLE umetnici preuzeli su teme i motive iz radova renomiranih evropskih umetnika, i dali su im savremenu umetničku interpretaciju.

Svaka kolekcija je jedinstvena po pitanju dizajna i inspiriše lojalne klijente širom sveta. FREYWILLE konstantno dodaje nove dizajne uspešnim kolekcijama koje su već lansirane. Sve FREYWILLE kolekcije pokrivaju širok spektar nakita i aksesoara: minđuše, ogrlice, narukvice, prstenje, satovi, broševi, torbe, 100% svileni šalovi, kravate, olovke, manžetne, šnale za kravate i instrumenti za pisanje.

U 2013.godini, FREYWILLE ima preko 100 butika širom sveta, koji su locirani u najekskluzivnijim šoping kvartovima. Bilo da je u pitaju Madison Avenija, Rodeo Drive, Pariz, Moskva, Piazza San Marco ili neki od luksuznih tržnih centara u Pekingu i Hong Kongu, FREYWILLE butici su uvek predivno predstavljeni u atmosferi koja odiše umetnošću, kulturom i finim nakitom.

1.Kako biste u tri reči najkraće opisali FREYWILLE kao brend?

Radost života, kreativnost i naravno, ljubav prema umetnosti.

2.Šta je ono što pokušavate da izbegnete u svom radu? Zašto?

Iskreno, uživam u poslu kojim se bavim. To me čini zadovoljnim i donosi mi radost. Ono na šta sam posebno ponosan jeste da svi zaposleni u kompaniji FREYWILLE rade kao jedan veliki tim i svako od njih sa svoje strane doprinosi uspehu kompanije. Iz tog razloga teško mi je da uopšte i zamislim kompaniju FREYWILLE i svoj posao generalnog direktora bez ovako snažnog timskog rada, u kojem svi vrlo požrtvovano učestvujemo.

3.Po vašem mišljenju, kakva veza treba da postoji između marketinga i prodaje? Na koji način marketing utiče na vrednost prodaje?

Kompanija FREYWILLE spada među luksuzne evropske brendove. Sedište kompanije se nije izmeštalo, čak je i u istoj zgradi u centru Beča u kojoj je kompanija i osnovana pre više od 60 godina. Od nastanka kompanije nastojali smo da budemo lideri u dizajnu, inovativnosti i obradi nakita izrađenog od emajla. Uspeli smo da stvorimo jedan potpuno novi stil kada je reč o emajliranom nakitu, razvili smo visoko kvalitetne tehnike emajliranja tokom osamedesetih godina prošlog veka što nam je i pomoglo da započnemo našu uspešnu misiju osvajanja međunarodnog tržišta. Danas, prodajna mreža kompanije FREYWILLE prostire se na četiri kontinenta, sa više od 100 maloprodajnih lokala. Kompanija je prevashodno okrenuta zadovoljenju potreba naših klijenata. Naši kupci vole FREYWILLE proizvode, jer se pronalaze u porukama koje mi, dizajnirajući nakit, želimo da raširimo na tržištu. Bez obzira sa kog kraja sveta dolaze, oni su zaljubljenici u umetnost koliko i mi koji taj isti proizvod dizajniramo, proizodimo i oslikamo. Koliko god to zvučalo apsurdno, naši proizvodi su naš najveći marketinški adut koji imamo.

4.Šta je po vašem mišljenju važnije: finansijski uspeh ili korporativne vrednosti?

Složićete se da na kraju dana kad svedemo račune, nekako moramo i da ih platimo. Kada govorimo o finansijskom uspehu kompanije FREYWILLE, mogu reći da sam prilično zadovoljan ostvarenim rezultatima, s obzirom da smo uspeli da se pozicioniramo i nađemo svoje posebno mesto na tržištima koja imaju prilično razvijenu kulturu nakita. Ipak, ono što je za mene značajnije jeste da uspeh koji smo postigli počiva na entuzijazmu svih zaposlenih u kompaniji i njihovoj posvećenosti u širenju FREYWILLE filozofije širom sveta.

5.Kako biste opisali svog kupca? Po vama, koji je to put izgradnje odnosa poverenja između kupca i brenda, kao što je FREYWILLE?

Lično smatram da je umetnost ta koja nam pruža utehu od savremenog načina življenja. Umetnost nas obogaćuje i donosi kvalitet našim životima. I to je ono što smo prepoznali kod naših kupaca. Oni koračaju kroz život širom otvorenih očiju, svesni koliko su trenuci sreće u životu dragoceni, i uvek spremni da prigrle novine koje se pojave na putu kroz život. Oni posebno cene iskrenost koju kompanija FREYWILLE neguje kada je reč o stilu i vrednostima koje ona promoviše.

6.Kompanija FREYWILLE je prisutna na srpskom tržištu već tri godine. Kakvi su planovi kompanije FREYWILLE na domaćem tržištu?

Naši klijenti dolaze sa svih meridijana, tako da u svom poslovnom razvoju pokušavamo da izađemo na tržišta koja nisu samo u Evropi, već i šire. Pa ipak, ekskluzivitet je nešto što svaka od naših prodajnih lokacija mora posedovati. Kao glavni grad Srbije, Beograd je izuzetan grad koji privlači ne samo domaće stanovništvo, već i brojne turiste koji dolaze u Beograd zbog njegove bogate istorije i kulture koje poseduje.

Domaće tržište je veoma dobro reagovalo na brend. Mogu slobodno reći da su ove tri godine za nama bile uspešne. Naši kupci u Srbiji su prihvatili poruke koje FREYWILLE nakit nosi sa sobom. Austrija i Srbija su jako bliske zemlje. Udaljenost Beograda od Beča je 600 kilometara. Možda u tome leži uzrok našeg zajedničkog osećaja prema lepom u životu i odnosa prema istom.

7.Kakve nove tendencije možemo očekivati kada je u pitanju nakit? Kakva su predviđanja i planovi kompanije FREYWILLE za budućnost?

Generalno govoreći, u kompaniji FREYWILLE smo oduvek nastojali da pratimo naš jedinstveni stil oslonjen na kreativnost. Značajno smo proširili obim linije proizvoda napravljene od 18-karatnog zlata, ali smo takođe kreirali nove forme i oblike nakita koristeći druge materijale, poput tekstila u našoj muškoj kolekciji. Kao jedan od noviteta u predstojećoj sezoni u okviru naše klasične linije predstavićemo posebno dizajnirane komade pod nazivom “Duh Afrike”, koji će predstavljati naš lični doprinos Afričkom kontinentu na kome je sve i počelo: i život i umetnost.

Najzad, od oktobra možete očekivati nove komade sa prepoznatljivim logotipom Sfinge. Sfinga je zaštitni znak kreativnosti, snage i lepote. Siguran sam da ćete uživati u novim oblicima i stilovima.  

Luxury Experience