Drska autentičnost donosi bogatstvo

Britanski supermodel, glumica i aktivistkinja Kara Delevinj, stvara pometnju gde god da se pojavi. Ona je fenomen i “teška” je 21 milion dolara. Ona je “IT” devojka.

Bez obzira da li fura neki kežual fazon ili izgleda vamp, ona zavodi. Jer ona hipnotiše svojim stavom.

Kada odseče kosu, to je glavna vest na svim društvenim mrežama, kada objavi video u kojem zahvaljujući naučenim tehnikama samoodbrane @martialsmarts, rukom lomi drvenu ploču, taj video ostvari više od 4 miliona pregleda!

Njen imidž savršeno preslikava njen inače borbeni duh, pa hit frizure koje neprestano menja, izgledaju podjednako moćno na njoj i odraz su nemirne prirode.

Ima neverovatnih 39,2 miliona pratilaca samo na Instagramu i prema proceni Celebrity Net Worth “teška” je 21 milion dolara. Samo prošle godine Kara je inkasirala 9 miliona, a veliki deo njenog bogatstva uvećava se svakodnevno, budući da zarađuje enormne sume kao zaštitno lice mnogih brendova.

Iako nežno plave kose, ova devojka drskog pogleda “strelja” zelenim očima ispod gustih neposlušnih obrva. Muškobanjastog stava, ona je jedinstvena ikona u svetu mode i filma. Dečački izgled, žustar karakter, divlja, pomalo neobuzdana narav, lepak su za horde modnih i lifestyle brendova koji se jednostavno otimaju za nju.

Manekensku karijeru otpočela je vrlo mlada kada je snimala reklame za  Cadbury čokoladice, pa je do sada radila bukvalno sa najslavnijim imenima koje možete da zamisilite: H&M, TAG Heuer, Blumarine, Zara, Chanel, Burberry, Stella McCartney, Dolce & Gabbana, Oscar de la Renta, Burberry, Jason Wu, Moschino, Victoria’s Secret, Fendi, DKNY, a najnovija u nizu je saradnja na Puma kampanji “DO YOU” koja za cilj ima da žene širom sveta nauči da je vladati sobom i pronalaziti snagu u svemu, najvažniji smisao u životu. Nema bolje osobe od britanske lepotice za to, jer biti svoj i autentičan, kao da je njeno drugo ime.

A ukoliko se pitate “kako ona nikada ne puca pod tolikim pritiskom”, ne zaboravite da je ona oličenje filozofije #DontCrackUnderPressure.

Foto kredit: TAG Heuer i PUMA

Luxury Experience