BENTLEY PREDSTAVIO PRVI HYBRID

Bentley je podelio svoju viziju "jače i efikasnije budućnosti", sa globalnim debijem Mulsanne Hybrid koncepta u Pekingu...

Studija britanskog brenda je prvi hibridni model i dok i dalje stoji pitanje da li će upotrebiti ovaj motor na aktuelnom Mulsannu, Bentley je potvrdio da ćemo ga videti kao opciju na dolazećem i dalje bez imena, SUV modelu 2017. godine.

Bentley kaže da ovaj plug in hibridni sistem povećava snagu do 25%, a smanjuje emisiju štetnih gasova za čak 70%, kao i da pruža autonomiju od barem 50km na električni pogon. 

Da bi razdvojio Hybrid koncept od ostalih Mulsanne modela, Bentley je koristio bakar na eksterijeru i enterijeru kao stilski element koji ističe električna svojstva ovog automobilia. 

"Dodajući performanse i efikasnost bez kompromisa na luksuzu, plug in modeli su važan deo Bentley-eve uzbudljive budućnosti i ponosni smo što smo pioniri u razvoju ovih tehnologija u super luksuznom sektoru", rekao je direktor Wolfgang Schreiber. 

O BRENDU

Iako definicija luksuza možda nema nikakve veze sa ulicom, paradoksalno, može se videti na nekim od najmanje očekivanih mesta, kroz svetlucave felne, drvo i hrom čelik, krećući se lagano kroz lavirinte puteva. Zapravo automobil sjajno pristaje uz jahte i odmore na francuskoj rivijeri, kao i uz fino dizajniranu porcelansku dugmad na skupim odelima.

Kompanija Bentley proizvodi kvalitetne automobile još od 1919. godine. Osnovana od strane Walter Owen Bentley-a, kompanija je izrasla u svetskog lidera i simbol Velike Britanije. Osnivač kompanije je u početku bio poznat kao dizajner i proizvođač motora za avione tokom Prvog Svetskog rata. Pre svoje uspešne kompanije, osnivač je bio u partnerstvu sa svojim bratom H.M. prodajući francuske D.F.P. automobile. Ubrzo nakon toga, osnovana je kompanija Bentley Motors, januara 1919. godine. Međutim kompanija je imala problema da isporučuje automobile na vreme, i prvi automobil je bio spreman tek septembra 1921. godine. 

I pored toga što je uživala veliku reputaciju na britanskom tržištu, imala je sličnu sudbinu kao kompanija Aston Martin, menjajući više vlasnika i upadajući u finansijsku krizu. Milioner Wolf Bernato kupio je kompaniju 1925. godine, i pored konstantnog priliva novca koji je korišćen da bi se sprečilo propadanje kompanije, Velika depresija uništila je želju kupaca za skupim automobilima, i ostavila kompaniju u siromaštvu. 

Ovog puta uz pomoć giganta Rolls Royce-a, koji ju je kupio 1931.godine. Uz pomoć „Bentley Boys-a“ spajanje je uspelo i kompanija je dobila zeleno svetlo da učestvuje na trci Le Train Blue osvojivši prvo mesto. Zbog tog uspeha ovaj model automobila je postao poznat kao „Blue Train Bantley“. 

Tokom tog perioda kompanija Bentley izbacila je nekoliko motora za njihove automobile, među kojima su  „classic 3L“, „4.5 Blower Bentley“ sa 4L, ili još masivniji 8L. Pre ulaska u partnerstvo sa Rolls Royce-om, a kasnije i sa VW, kompanija je postepeno unapredila svoju ponudu i tehnološka rešenja. Modeli poput tipa „R“, „S“ i „Continental“ predstavljali su samo deo onoga što će kasnije biti u ponudi. Kasniji modeli uključivali su prelepi Azure kabriolet, Turbo Sport R i S modele. 

Kompanija VW 1998. godine preuzela je upravu nad Bentley-em, kroz profitabilno partnerstvo sa BMW-om. Sporazum je predviđao da VW preuzme proizvodnju Bentley i Rolls Royce automobila do 2002. godine, kada će se prava proizvodnje u potpunosti prepsutiti BMW-u. Do 2003. godine BMW je bio konstantan dobavljač motora za oba proizvođača. Ubrzo nakon toga kompanija je lansirala novi model „Continental GT“ koji je postao još popularniji nego model Azure. Kasniji modeli uključivali „Continental Flaying spur“, „Azue“ kabriolet, „Brooklands“ i „GT Speed Coupe“.

Više o automobilima...

Luxury Experience